» اخبار » اکسسوری و لوازم جانبی توالت

انواع اکسسوری حمام چیست + تصاویر و مدل های اکسسوری

1694  تعداد بازدید  |  سه شنبه 28 آبان ماه 1398

در این مطلب به معرفی انواع لوازم جانبی مورد استفاده در توالت و حمام می پردازیم .

اکسسوری و لوازم جانبی توالت

همانطور که از عنوان موضوع پیداست در این مطلب به معرفی انواع لوازم جانبی مورد استفاده در توالت و حمام می پردازیم .

اکسسوری ها به چند دسته زیر تقسیم می شوند:

جاحوله ای :

این نوع اکسسوری هم جهت حوله حمام و هم جهت حوله های دست و صورت قابل استفاده است ، معمولا برای حوله ی حمام از جا حوله ای های خطی به سایز 60الی 90 سانت استفاده می شود . و برای جا حوله ای دست و صورت از سایز 20 الی 30 سانت استفاده می گردد. همچنین نوعی از جا حوله ای وجود دارد که به قلاب حوله شناخته می شود و یک وسیله ی بسیار کاربردی برای نصب در انواع سطوح (دیوار ، درب ورودی توالت) می باشد و به دلیل کوچک بودن ،فضای کمی را اشغال می کند. 

اکسسوری

 

جای دستمال :

معمولا دو نوع اکسسوری به نام جای دستمال توالت وجود دارد یکی جا دستمالی برای استفاده روزانه که یا به صورت درپوش دار و یا بدون درپوش می باشد و دیگری جای دستمال ذخیره می باشد که معمولا بیشتر در هتلها کاربرد دارد تا همیشه برای دستمال ، ذخیره ای وجود داشته باشد .

اکسسوری

جای صابون :

این نوع اکسسوری به دو صورت می باشد یکی جای صابون جامد که می تواند هم دیواری باشد و هم روی صفحه قرار گیرد و دیگری جای صابون مایع که می تواند هم دیواری باشد ، هم روی صفحه قرار بگیرد و هم نیمی از آن (پمپ آن) زیر صفحه و اهرم فشاری آن و یا اهرم سنسوری اش روی صفحه قرار بگیرد و به دو صورت مکانیکی و اتومات مورد استفاده قرار گیرد.

اکسسوری

اکسسوری

دست خشک کن :

از انواع دیگر اکسسوری می توان به دست خشک کن اشاره کرد ، دست خشک کن ها معمولا به صورت برقی می باشند و در سایزهای مختلف متناسب با فضای توالت شما قابل تهیه هستند . برخی دست خشک کن ها تک کاره هستند و فقط نقش دست خشک کن را دارند ولی برخی دیگر ممکن است به صورت دو کاره (دست خشک کن و سطل آشغال و یا دست خشک کن و جای دستمال) و حتی به صورت سه کاره یعنی ترکیبی از دست خشک کن ، سطل آشغال و جای دستمال باشند که معمولا این نوع دست خشک کن ها بیشتر در مکان های عمومی و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 اکسسوری

دستگیره های مورد استفاده سالمندان و معلولین :

این نوع اکسسوری معمولا در توالت های عمومی کاربرد دارند ولی بسته به نیاز مشتری در خانه ها نیز برای سهولت استفاده ی سالمندان و یا معلولین مورد استفاده قرار می گیرد. دستگیره ها به انواع مختلف تقسیم می شوند دستگیره ی خطی ، دستگیره ی L شکل ، دستگیره ی تاشو که در صورت نیاز می توان آن را باز کرد و استفاده کرد و پس از استفاده دوباره آن را به سمت دیوار تا کرد .

اکسسوری