» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW763B

توالت وال هنگ CW763B

امتیاز کاربران
توالت بک تو وال که طراحی کاسه آن بدون لبه می باشد و تمیزی و بهداشت را برای این محصول ساده تر می کند . این توالت همچنین دارای لایه ی نانو می باشد که از جمع شدن باکتری بر روی سطوح توالت جلوگیری می کند. سیستم فلاش این محصول ، تورنادو (گردآبی) است . این سیستم ، آب کمتری مصرف می کند ولی قدرت زیادی دارد.
وضعیت:

قیمت:   900 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت بک تو وال CW762 توتو

توالت بک تو  وال CW763 توتو از مجموعه سری +BASIC می باشد.این مجموعه سری توتو جز سری های پرطرفدار و مدرن توتو می باشد.مکانیزم تخلیه به صورت تورنادو   انجام می شود  که تا به امروز بهترین تکنولوژی تخلیه را دارد.

مجموعه سری +BASIC دارای توالت یک ، دو تکه ، وال هنگ ، روشویی ها و شیرآلات و وان و اکسسوری می باشدکه طراحی مشابهی دارند را دارا می باشد .این مجموعه انتخاب و طراحی سرویس بهداشتی را بسیار برای آرشیتکت آسان کرده.بک تو وال به توالت های بدون مخزنی گفته می شود که وزن آن روی سطح زمین می باشد و تخلیه توالت از طریق خروجی زمین می باشد.در این نوع توالت ها شما نیاز به فلاش تانک توکار بدون شاسی دارید که قیمت این فلاش تانک ها ارزان تر از مدل شاسی دار می باشد ولی قیمت توالت بک توال از مدل توالت وال هنگ همان سری مجموعه گرانتر می باشد.

درب بک تو وال CW763 توتو

درب دوبل این مدل آرام بند می باشد نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نکه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد.دارای طراحی و پوشش شکیل که باعث احاطه کردن تمام گلوگاه توالت می شود و جلوه بیشترو زیباتری به توالت می دهد. 

تکنولوژی نانو

سطح کاسه توالت سطحی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود.لعاب نانو موجود تمیزی راحت تر و نچسپیدن آب و فضولات به سطح لعاب می شود و حرکت آب را روان تر در نتتیجه سرعت حرکت آب بر روی لعاب بیشتر بوده و تخلیه بهتری خواهد داشت.از مزایای لعاب نانو بر روی لعاب توالت پایداری رنگ سفید به مرور زمان هست و با گذشت زمان رنگ سفید خود را همانند روز اول نگه می دارد.

سایز توالت

سایز توالت 63x38x48.3 می باشد و آکس توالت روی زمین 20 سانتیمتر و روی دیوار 18 سانتیمتر می باشد.

 

مدلCW763B
گروهBasic +
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهTornado
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-6 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس20
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد380x630x483
دانلود فایل PDFCW763B.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW763B_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG