» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW182M

توالت وال هنگ CW182M

امتیاز کاربران
توالتی با طراحی و قالب خاص که دارای درب و نشیمنگاه آرام بند می باشد . توالت وال هنگی که دارای سیستم فلاش دو زمانه است و تمیزی آسان و راحت از مزیت های این توالت است
وضعیت:

قیمت:   290 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت وال هنگ CW182

توالت وال هنگ CW182M توتو که به شکل گرد طراحی شده است علاوه بر جذابیت و زیبایی که دارد از تکنولوژی برتر توتو بهره مند شده است . یکی از خاص ترین محصولات توتو می باشد که هم دارای طراحی زیبا و تکنولوژی برتر و هم از بالاترین استاندارد توتو استفاده شده است . این مدل وال هنگ یکی از پراستقبالترین توالت وال هنگی می باشد که در پروژه های مختلف و بزرگ بکار می رود. این وال هنگ توتو دارای سیستم  مکانیزم تخلیه WASHDOWN می باشد.این مدل  تخلیه همانند ریختن یک سطل پر از آب به صورت یکباره در درون کاسه توالت می باشد.

توالت وال هنگ CW182M دارای فلاش دو زمانه می باشد که همین امر این وال هنگ را جزء توالتهای کم مصرف و مقرون به صرفه قرار می دهد.

درب دوبل آرام بند CW182M

درب دوبل این مدل آرام بند می باشد نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نکه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد..

سایز و مشخصات فنی توالت CW182M

 سایز توالت 52X35.5 سانتیمتر و آکس توالت بر روی دیوار 22سانتیمتر می باشد.فاصله بین 2 پیچ نگهدارنده بین فلاش تانک و وال هنگ 18 سانتیمتر می باشد.این توالت ارزان ترین مدل وال هنگ توتو می باشد که مناسب برای پروژه های انبوه سازی می باشد.یکی از علت های ارزانی نداشتن جداره دوم جهت پوشش شترگلو توالت می باشد.

مدلCW182M#NW1
گروه
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهWashdown
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-6 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس22
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد520x355
دانلود فایل PDFCW182M.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW812J.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWGCW812J.dxf