» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW272M

توالت وال هنگ CW272M

امتیاز کاربران
طراحی خاص و زیبا و کیفیت بالای این توالت یک تکه آن را منحصر به فرد کرده است . این محصول دارای نشیمنگاه و درب آرام بند می باشد .تورنادوی (گردآبی) این توالت قدرت بالایی دارد و مقدار کمتری آب مصرف می کند
وضعیت:

قیمت:   310 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

وال هنگ CW272M

توالت وال هنگ CW272M توتو یکی از پرکاربردترین وال هنگهای توتو می باشد .این توالت دارای  مکانیزم تخلیه TORNADO می باشد.یک لوله خروجی در بالای کاسه می باشد و  کاسه توالت به صورت مخروطی می باشد که تخلیه آب در این توالت فرنگی به صورت گردابی ایجاد می کند.

فلاش کردن آب در این توالت وال هنگ به صورت دو زمانه می باشد که همین امر باعث شده  این توالت وال هنگ جزء توالتهای کم مصرف قرار گیرد و مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است .

سیستم تورنادو

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت های وال هنگ مدل سیسیتم تخلیه آن است که بصورت گردابی یا تورنادو می باشد که آب به صورت چرخشی و بسیار قوی باعث مکش و تخلیه آب در کمترین زمان ممکن و کاملا بیصدا می گردد و باعث می شود که سطح کاسه توالت کاملا تمیزی و عاری از هر گونه فضولاتی باشد.

درب دوبل آرام بند وال هنگ CW272

درب دوبل این مدل آرام بند می باشد نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نکه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد.

سایز و مشخصات فنی وال هنگ CW272

 سایز توالت 52X35/5 سانتیمتر و آکس توالت بر روی دیوار 22 سانتیمتر می باشد.فاصله بین 2 پیچ نگهدارنده بین فلاش تانک و وال هنگ 18 سانتیمتر می باشد.

مدلCW272M#NW1
گروه
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهTornado
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-6 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس22
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد520x355
دانلود فایل PDFCW272M.pdf
دانلود فایل 2D DWG
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG