» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW822NJWS

توالت وال هنگ CW822NJWS

امتیاز کاربران
دارای سیستم فلاش دو زمانه که در مصرف آب صرفه جویی می کند .طراحی ساده و زیبا که با تمیزی بیشتر و بهتر کمک میکند.
وضعیت:

قیمت:   480 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

وال هنگ CW822

توالت وال هنگ توتو CW822 از مجموعه سری آوانته می باشد .این مدل محبوب ترین و پر فروش ترین توالتهای وال هنگ توتو در خاورمیانه و همچنین در افراساز می باشد .مکانیزم تخلیه به صورت washdown می باشد.سیستم تخلیه دو زمانه بسیار قوی با بهره گیری از تکنولوژی واش داون ( ایجاد فشار زیاد به مانند آبشاری خروشان ) با کمترین میزان مصرف آب ( 3 و 5/4 لیتر ) مشخصه بارز این توالت وال هنگ میباشد.
این توالت وال هنگ با مخزن یک تکه و با طراحی بدون زاویه و دارای انحنای نرم و خطوط منحنی در کنار بدنه آن را تبدیل به یکی از توالت فرنگیهای مدرن و شیک توتو و مجموعه افراساز می باشد در عین طراحی مدرن و زیبایی که دارد با ست کردن مابقی مجموعهAVANTE می توانیم سرویس بهداشتی مدرنی را داشته باشیم . این مدل توالت فرنگی مورد توجه طراحان و مهندسانی که طرحهای مینیمالیست و یا کلاسیک را می پسندند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .در ضمن یکی از پرفروشترینهای توتو و همچنین مجموعه افراساز می باشد .

ضمنا به خاطر ساختار بدون لبه این توالت وال هنگ  نظافت آن  با کمترین میزان مصرف آب و مواد شوینده امکان پذیر است. باید یادآور شویم که این مدل توالت وال هنگ دارای سطح سرامیکی صافی می باشد و باعث عدم جذب جرم و باکتری در روی سطوح آن می گردد. به همین علت نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد و دیگر تغییر رنگ و کدر شدن کاسه توالت را در طول مدت زمانی طولانی نخواهیم داشت.

 

RIMLESS  RIMLESS

درب دوبل آرام بند

درب دوبل این مدل توالت وال هنگ آرام بند می باشد. نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نگه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت فرنگی می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت فرنگی می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد. جنس درب دوبل از پلاستیک فشرده و مرغوب می باشد که در صورت نیاز قابلیت ارتقاء به مدل درب واشلت را نیز دارد.

سیستم WASH DOWN

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم واش دان می باشد ، که باعث می شود آب به صورت آبشاری و با قدرت، کاسه توالت فرنگی را تمیز کرده و تخلیه ای بسیار قوی و کاملا بیصدا را در زمان کم  را داریم.

 

WASHDOWN

 

 

سایز و مشخصات فنی وال هنگ CW822

سایز توالت 54X36 می باشد .آکس توالت روی دیوار 22 سانتیمتر می باشد .فاصله 2 پیچ نگهدارنده بین فلاش تانک توکار و توالت وال هنگ 18 سانتیمتر می باشد.
مدلCW822JWS
گروهAvante
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهWashdown
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-4/5 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس22
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد360x540x330
دانلود فایل PDFCW822NJ.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW822NJ.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWGCW822NJ.dxf