» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ C762E

توالت وال هنگ C762E

امتیاز کاربران
توالت وال هنگی که طراحی کاسه آن بدون لبه می باشد و تمیزی و بهداشت را برای این محصول ساده تر می کند . این توالت همچنین دارای لایه ی نانو می باشد که از جمع شدن باکتری بر روی سطوح توالت جلوگیری می کند. سیستم فلاش این محصول ، تورنادو (گردابی) است . این سیستم ، آب کمتری مصرف می کند ولی قدرت زیادی دارد.
وضعیت:

قیمت:   490 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت وال هنگ CW762 توتو

 توالت  وال هنگ cw762 از مجموعه سری +BASIC می باشد.این مجموعه سری توتو جز سری های پرطرفدار و مدرن توتو می باشد.مجموعه سری +BASIC دارای توالت دو تکه  وال هنگ  روشویی ها و شیرآلات و وان و اکسسوری می باشدکه طراحی مشابهی را دارا می باشد .این مجموعه ،انتخاب و طراحی سرویس بهداشتی را بسیار برای آرشیتکت آسان کرده.مکانیزم تخلیه به صورت تورنادو خروجی انجام می شود  که تا به امروز بهترین تکنولوژی تخلیه را دارد.دارای طراحی و پوشش شکیل که باعث احاطه کردن تمام گلوگاه توالت می شود و جلوه بیشترو زیباتری به توالت می دهد.

درب دوبل آرام بند CW762

درب دوبل این مدل آرام بند می باشد نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نکه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و ددوباره به راحتی نصب کرد.

لعاب نانو توالت CW762

 سطح کاسه توالت سطحی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود.لعاب نانو موجب تمیزی راحت تر و نچسپیدن آب و فضولات به سطح لعاب می شود و حرکت آب را روان تر در نتتیجه سرعت حرکت آب بر روی لعاب بیشتر بوده و تخلیه بهتری خواهد داشت.از مزایای لعاب نانو بر روی لعاب توالت پایداری رنگ سفید به مرور زمان هست و با گذشت زمان رنگ سفید خود را همانند روز اول نگه می دارد.

سایز و مشخصات فنی توالت CW762

سایز آن 53X39 و آکس توالت آن 22 سانتیمتر از روی دیوار می باشد.قابل ارتقا دادن به درب بیده شور برقی بر روی این مدل می باشد.

 

مدلC762E
گروهBasic +
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهTornado
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-4/5 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس22
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد380x530x340
دانلود فایل PDFC762E .pdf
دانلود فایل 2D DWGCW762FVB_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAXC762E.dxf
دانلود فایل 3D DWGC762E_3D.dwg