» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW800J

توالت وال هنگ CW800J

امتیاز کاربران
این مدل وال هنگ که طراحی خاص از مزیت های این توالت است. دارای درب آرام بند و فلاش دو زمانه با حجم مصرفی آب کم می باشد و که با پوشش قالب خارجی قسمت خارجی سیفون را پنهان کرده است که موجب تمیزی راحت تر می شود .همچنین ، طراحی شده برای مخزن های توکار بدون شاسی می باشد .
وضعیت:

قیمت:   490 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت وال هنگ CW800

توالت وال هنگ CW 800 توتو با مکانیزم تخلیه WASHDOWN می باشد.این مدل  تخلیه همانند ریختن یک سطل پر از آب به صورت یکباره در درون کاسه توالت می باشد.این مدل وال هنگ که طراحی خاص از مزیت های این توالت است. دارای درب آرام بند و فلاش دو زمانه با حجم مصرفی آب کم می باشد و که با پوشش قالب خارجی قسمت خارجی سیفون را پنهان کرده است که موجب تمیزی راحت تر می شود .همچنین ، طراحی شده برای مخزن های توکار بدون شاسی می باشد .

 

 

    

سیسیتم RIMLESS

این سیستم در توالت فرنگهای توتو به گونه ای طراحی شده است که هیچ مکانی برای تجمع باکتری و فضولات باقی نمی ماند و باعث سهولت در نظافت و مصرف کم مواد شوینده می شود .

                                    
              توالت فرنگی هوشمند

سیستم WASH DOWN

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم واش دان می باشد ، که باعث می شود آب به صورت آبشاری و با قدرت، کاسه توالت فرنگی را تمیز کرده و تخلیه ای بسیار قوی و کاملا بیصدا را در زمان کم  را داریم.

 

WASHDOWN

درب دوبل آرام بند CW800

درب دوبل این مدل آرام بند می باشد نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نگه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد.دارای طراحی و پوشش شکیل که باعث احاطه کردن تمام گلوگاه توالت می شود و جلوه بیشترو زیباتری به توالت می دهد. 

سایز و مشخصات فنی توالت CW800

سایز توالت 57X35/2 سانتیمتر و آکس توالت بر روی دیوار 21 سانتیمتر می باشد.فاصله بین 2 پیچ نگهدارنده بین فلاش تانک و وال هنگ 18 سانتیمتر می باشد.

مدلCW800J
گروه
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهWashdown
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-4/5 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس21
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد352x570
دانلود فایل PDFcw800j.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW800J.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG