» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW162B

توالت وال هنگ CW162B

امتیاز کاربران
توالت وال هنگ که دارای سیستم تخلیه ی تورنادو (گردابی) با قدرت بالا و مصرف آب کمتر است . لایه نانو از جمع شدن باکتری بر روی سطح توالت جلوگیری می کند . کاسه این توالت بدون لبه طراحی شده است و تمیز کردن و حفظ بهداشت را آسان تر میکند .
وضعیت:

قیمت:   760 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
1

توالت وال هنگCW162B توتو 

توالت وال هنگ CW162Bتوتو از مجموعه سری URBANIQUE می باشد.این مجموعه سری توتو جز سری های پرطرفدار و مدرن توتو می باشد.مجموعه سری URBANIQUE دارای توالت یک تکه وال هنگ  روشویی ها و شیرآلات و اکسسوری می باشدکه طراحی مشابهی دارند را دارا می باشد .این مجموعه انتخاب و طراحی سرویس بهداشتی را بسیار برای آرشیتکت آسان کرده.مکانیزم تخلیه به صورت تورنادو  خروجی انجام می شود  که تا به امروز بهترین تکنولوژی تخلیه را دارد.ارای طراحی و پوشش شکیل که باعث احاطه کردن تمام گلوگاه توالت می شود و جلوه بیشترو زیباتری به توالت می دهد. 

درب دوبل آرام بند توالت CW162

درب دوبل این مدل آرام بند می باشد نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نکه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد.

لعاب نانو توالت

سطح کاسه توالت سطحی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود.لعاب نانو موجود تمیزی راحت تر و نچسپیدن آب و فضولات به سطح لعاب می شود و حرکت آب را روان تر در نتتیجه سرعت حرکت آب بر روی لعاب بیشتر بوده و تخلیه بهتری خواهد داشت.از مزایای لعاب نانو بر روی لعاب توالت پایداری رنگ سفید به مرور زمان هست و با گذشت زمان رنگ سفید خود را همانند روز اول نگه می دارد..

سایز توالت و مشخصات فنی

این وال هنگ جز بزرگترین سایز های توتو می باشد و سایز آن 59X39 و آکس توالت آن 22 سانتیمتر از روی دیوار می باشد.ضمنا درب این توالت فرنگی قابلیت ارتقا دادن به درب بیده شور برقی را دارد.

مدلCW162Y/TC390CVK
گروه
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهTornado
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-4/8 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس22
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد390x530x310
دانلود فایل PDFCW162B.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW162B_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG