» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW681E

توالت وال هنگ CW681E

امتیاز کاربران
توالتی با طراحی و قالب خاص که دارای درب و نشیمنگاه آرام بند می باشد . که با پوشش قالب خارجی و پنهان کردن قسمت خارجی سیفون موجب تمیزی راحت تر می شود . همچنین ، طراحی شده برای مخزن های توکار بدون شاسی می باشد . تکنولوژی نانو باعث جلوگیری از جمع شدن جرم و باکتری می شود. این توالت از سری JEWELHEX است که دارای توالت و بیده و روشویی و شیرآلات نیز می باشد .
وضعیت:

قیمت:   850 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت بک تو توال هنگ توتو مدلCW681

توالت فرنگی بک تو والمدل CW681 از سری JEWELHEX با طراحی بینظیر و چشم نواز بسیار شیک با حجم مصرفی آب کم و سیستم تخلیه واش دان می باشد.بک تو وال به توالت های بدون مخزنی گفته می شود که وزن آن روی سطح زمین می باشد و تخلیه توالت از طریق خروجی زمین می باشد.در این نوع توالت ها شما نیاز به فلاش تانک توکار بدون شاسی دارید که قیمت این فلاش تانک ها ارزان تر از مدل شاسی دار می باشد ولی قیمت توالت بک توال از مدل توالت وال هنگ همان سری مجموعه گرانتر می باشد. مجموعه سری JEWELHEX دارای توالت 2 تکه وال هنگ بک تو وال بیده روشویی ها و شیرآلات و وان و جکوزی که طراحی مشابهی دارند را دارا می باشد .این مجموعه انتخاب و طراحی سرویس بهداشتی را بسیار برای آرشیتکت آسان کرده.دارای طراحی و پوشش شکیل که باعث احاطه کردن تمام گلوگاه توالت می شود و جلوه بیشترو زیباتری به توالت می دهد.

درب دوبل آرام بند CW681

درب دوبل این مدل آرام بند دارد.نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نگه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد.

تکنولوژی لایه نانو یا سیفون تکت

در این مدل از توالت فرنگی که دارای سطح سرامیکی صاف می باشد و از لایه نانو پوشیده شده است . در ساختار این توالت فرنگی دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد . زیرا این لایه باعث عدم ماندگاری جرم و باکتری روی سطح آن می شود . ضمنا از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

سایز و مشخصات فنی توالت

سایز توالت 67X44.8 سانتیمتر می باشد و آکس توالت بر روی زمین 27.5 سانتیمتر می باشد و آکس روی دیوار 18 ساتیمتر می باشد

مدلCST681DV1
گروهJewelhex
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهWashdown
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-6 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس27/5
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد448x670x434
دانلود فایل PDFCW681E.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW681E_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAXCW681E_3D.dwg
دانلود فایل 3D DWGCW681E.dxf