» محصولات » TOTO » توالت » توالت فرنگی » توالت فرنگی C320E/S320DE

توالت فرنگی C320E/S320DE

امتیاز کاربران
این توالت دارای ساختار زیبا و عامه پسند ، فلاش تانک دو زمانه ، ذخیره آب می باشد . ضمن اینکه دارای فلاش دان با حجم آب مصرفی 3تا4/8 لیتر است. طول آکس 18سانتی متر است. دارای فشار آب 0/05 مگا پاسکال است.
وضعیت:

قیمت:   420 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت فرنگی C320E

توالت فرنگی وال هنگ مدل C320E با مخزن دو تکه و ظاهری شکیل  که  جزء توالت فرنگیهای نمونه مجموعه توتو و افراساز محسوب میگردد. این توالت فرنگی شیک و زیبا قابل ست کردن با دیگر محصولات توتو و افراساز می باشد  .از مشخصه های اصلی این توالت فرنگی  سادگی و توازن در طراحی است که باعث شده علاقه مندان زیادی پیدا کند. ضمنا  این توالت فرنگی با کمترین فاصله خروجی فاضلاب با دیوار  تبدیل به یکی از پرفروشهای افراساز گردیده است . توالت فرنگی های توتو دارای سطح سرامیکی صاف می باشد ، که دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد ، جرم و باکتری روی سطح صاف و صیقلی آن باقی نمی ماند به همین علت از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

سیستم واشن دان WASH DOWN

در تخلیه آبشاری (WASH DOWN) که سیستم تخلیه غالب و معمول اکثر توالت های فرنگی  موجود در بازارمحسوب میشود. در لبه های کاسه سوراخ های متعددی تعبیه شده است، که با انجام عمل فلاش تانک آب  با فشار و سرعت به سمت پایین جریان پیدا میکند. مانند اینکه یک ظرف بزرگ پر از آب را به یکباره درون کاسه توالت فرنگی  سرازیر کنیم.

WASHDOWN

درب دوبل آرام بند

درب دوبل این مدل توالت فرنگی آرام بند می باشد. نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نگه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت فرنگی می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت فرنگی می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد. جنس درب دوبل از پلاستیک فشرده و مرغوب می باشد که در صورت نیاز قابلیت ارتقاء به مدل درب واشلت را نیز دارد.

 

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت فرنگی دارای ابعادی به طول 76.3 ، عرض 37.9 و عمق 69.5 سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت فرنگی جهت نصب 18سانتیمتر است.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی 4.8لیتر می باشد . یکی از موارد صرفه جویی در آب نحوه تخلیه آب از فلاش تانک می باشد که دارای دو کلید برای دو حجم مختلف تخلیه آب است ، که اصطلاحا به تخلیه دو زمانه معروف می باشند.

مدلC320E/S320DE
گروه
نوع فرنگیدو تکه
سیستم تخلیهWashdown
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-4/8 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس30/5
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد379x695x763
دانلود فایل PDFCST320DPRV.pdf
دانلود فایل 2D DWGCST320DPRV_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG