» محصولات » TOTO » توالت » توالت فرنگی » توالت فرنگی MS436SVI

توالت فرنگی MS436SVI

امتیاز کاربران
توالتی یک تکه با ظاهری زیبا و عامه پسند با فلش یک زمانه
وضعیت:

قیمت:   550 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت فرنگی MS436SVI

توالت فرنگی مدل MS436SVI با مخزن یک تکه و ارتفاع کم یکی از پرطرفدارترینهای مجموعه توتو و همچنین افراساز می باشد . کیفیت بالا و همچنین محبوبیتی که در بین محصولات توتو پیدا کرده همچنان تولید آن بعد از مدت زمان طولانی هنوز ادامه دارد و بسیار مورد استقبال همگان قرار گرفته است .اهرم تخلیه فلاش تانک این توالت فرنگی از بغل با رنگ کروم قابل دسترسی آسان می باشد و زیبایی دو چندانی به این توالت فرنگی بخشیده است .این مدل توالت فرنگی مورد توجه طراحان و مهندسانی که طرحهای مینیمالیست و یا کلاسیک را می پسندند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .در ضمن یکی از پرفروشترینهای توتو و همچنین مجموعه افراساز می باشد .

 یکی از توالت فرنگیهای مدرنی می باشد که میزان مصرف آب آن بسیار کم و به صرفه می باشد .امکان نظافت در این توالت فرنگی  با کمترین میزان مصرف آب و مواد شوینده امکان پذیر است. باید یادآور شویم که این مدل توالت فرنگی دارای سطح سرامیکی صافی می باشد و باعث عدم جذب جرم و باکتری در روی سطوح آن می گردد. به همین علت نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد و دیگر تغییر رنگ و کدر شدن کاسه توالت را در طول مدت زمانی طولانی نخواهیم داشت.

  

درب دوبل آرام بند

درب دوبل این مدل توالت فرنگی آرام بند می باشد. نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نگه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت فرنگی می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت فرنگی می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد. جنس درب دوبل از پلاستیک فشرده و مرغوب می باشد .

 

سیستم تخلیه

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از شوتینگ می باشد که در توالتهای فرنگی پشت کوتاه استفاده می شود و باعث افزایش فشار آب می شود که تخلیه بهتری داشته باشیم  . سیستم تخلیه این مدل  SIPHON می باشد که به صورت گردابی از انتهای کاسه باعث شستشو و نظافت سطح کاسه توالت می گردد.

 

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت فرنگی دارای ابعادی به طول 72، عرض 50 و عمق 50.5 سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت فرنگی جهت نصب 30.5 سانتیمتر است.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی 6 لیتر می باشد. 

مدلMS436VI
گروه
نوع فرنگییک تکه
سیستم تخلیهSiphon
مدل تخلیهیک زمانه
حجم آب6
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس30/5
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد720x500x505
دانلود فایل PDF
دانلود فایل 2D DWG
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG