» محصولات » TOTO » توالت » توالت فرنگی » توالت فرنگی MS914VI

توالت فرنگی MS914VI

امتیاز کاربران
توالت یک تکه با طراحی لوکس و با تکنولوژی سیفون نانو وفلاش تانک سیفون جت می باشد که با قدرت زیاد و صدای کم همچنین با طراحی دورانی و غیر قابل دید باعث تمیزی راحتر می شود. دارای مخزن بزرگ آب با حجم 6 لیتر می باشد .به همراه درب آرام بند . طول آکس آن 30/5 سانتیمتر است و قدرت فشار آب 0/05 الی 0/7 مگا پاسکال است.
وضعیت:

قیمت:   600 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
2

توالت فرنگی MS914VI

توالت فرنگی مدل MS914VI با مخزن یک تکه و ظاهری شکیل  که از جزء توالت فرنگیهای نمونه مجموعه توتو و افراساز محسوب میگردد. طرح ظاهری این توالت فرنگی به شکلی خاص بوده و مناسب طراحی های مدرن و همچنین کلاسیک سرویس های بهداشتی میباشد. اهرم فلاش تانک  این توالت فرنگی به رنگ کروم است ،که در کنار مخزن  توالت فرنگی های با دسترسی راحت قرار گرفته است .

درب دوبل آرام بند

درب دوبل این مدل توالت فرنگی آرام بند می باشد. نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نگه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت فرنگی می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت فرنگی می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد. جنس درب دوبل از پلاستیک فشرده و مرغوب می باشد که در صورت نیاز قابلیت ارتقاء به مدل درب واشلت را نیز دارد.

سیستم G-MAX

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم G-MAX می باشد ، که باعث مکش و تخلیه بسیار قوی و بیصدا در زمان کم با استفاده از سیستم شوتینگ می باشد. در ضمن آب با فشار قوی و بصورت آبشاری باعث شستشوی کاسه توالت فرنگی می گردد.

تکنولوژی لایه نانو یا سیفون تکت

در این مدل از توالت فرنگی که دارای سطح سرامیکی صاف می باشد و از لایه نانو پوشیده شده است . در ساختار این توالت فرنگی دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد . زیرا این لایه باعث عدم ماندگاری جرم و باکتری روی سطح آن می شود . ضمنا از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت فرنگی دارای ابعادی به طول 71 ، عرض 45 و عمق 63.3 سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت فرنگی جهت نصب از 25 تا 40سانتیمتر قابل تغییر می باشد.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی 6 لیتر می باشد و بصورت یک زمانه قابل تخلیه کردن فلاش تانک می باشد.

مدلMS914VI
گروه
نوع فرنگییک تکه
سیستم تخلیهG-max
مدل تخلیهیک زمانه
حجم آب6
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس30/5
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد450x710x633
دانلود فایل PDFMS914V.pdf
دانلود فایل 2D DWGMS914V_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAXMS914V_3D.dwg
دانلود فایل 3D DWGMS914V.dxf