» محصولات » TOTO » توالت » توالت فرنگی » توالت فرنگی CW904KS2

توالت فرنگی CW904KS2

امتیاز کاربران
توالت یک تکه با طراحی خاص و سیفون با تکنولوژی نانو وفلاش با سیستم سیفون جت که با قدرت و بی صدا عمل کرده و به صورت دوار چرخیده و تمیز میکند . مخزن آب مصرفی با حجم 6 لیتر است و قدرت فشار آب 0/05 تا 0/75 مگا پاسکال است . دارای درب دوبل نیز می باشد . طول آکس آن 30/5 سانتیمتر است .
وضعیت:

قیمت:   1010 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت فرنگی CW 904KS2

توالت فرنگی مدل CW904KS2 با مخزن یک تکه و ظاهری شکیل  که جزء توالت فرنگیهای نمونه مجموعه توتو و افراساز محسوب میگردد. طرح ظاهری این توالت فرنگی به شکلی خاص بوده و مناسب طراحی های مدرن و همچنین کلاسیک سرویس های بهداشتی میباشد. اهرم فلاش تانک  این توالت فرنگی به رنگ کروم است ، توالت فرنگی های توتو دارای سطح سرامیکی صاف می باشند ، که دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد ، جرم و باکتری روی سطح صاف و صیقلی آن باقی نمی ماند به همین علت از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

درب دوبل آرام بند

درب دوبل این مدل توالت فرنگی آرام بند می باشد. نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نگه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت فرنگی می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت فرنگی می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد. جنس درب دوبل از پلاستیک فشرده و مرغوب می باشد که در صورت نیاز قابلیت ارتقاء به مدل درب واشلت را نیز دارد.

سیستم G-MAX

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم G-MAX می باشد ، که باعث مکش و تخلیه بسیار قوی و بیصدا در زمان کم با استفاده از سیستم شوتینگ می باشد. در ضمن آب با فشار قوی و بصورت آبشاری باعث شستشوی کاسه توالت فرنگی می گردد.

 

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت فرنگی دارای ابعادی به طول 75 ، عرض 54 و عمق 59.5 سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت فرنگی جهت نصب 30.5سانتیمتر است.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی 6 لیتر می باشد و بصورت یک زمانه قابل تخلیه کردن فلاش تانک می باشد.

مدلCW904KS3
گروه
نوع فرنگییک تکه
سیستم تخلیهG-max
مدل تخلیهیک زمانه
حجم آب6
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس30/5
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد540x750x595
دانلود فایل PDFCW904KS3.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW904KS3_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWGCW904KS3.dxf