» محصولات » TOTO » توالت » توالت فرنگی » توالت فرنگی CW974B

توالت فرنگی CW974B

امتیاز کاربران
طراحی بسیار جالب و کلاسیک بودن این طرح بسیار قابل توجه است . سیستم تخلیه گردابی بسیار قوی عمل میکند و لعاب نانوی این توالت از جمع آوری جرم و باکتری جلوگیری می کند.
وضعیت:

قیمت:   1250 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
1

 

توالت فرنگی CW974B

یک توالت فرنگی یک تکه و با طراحی واقعا خاص و زیبا از سری GUINEVERE که از مجموعه های لوکس و جذاب توتو و افراساز محسوب میگردد. شکل کاسه این توالت فرنگی به شکلی بیضوی کشیده و مخزن یک تکه اش، همانند تکه ای از جواهر میدرخشد.این توالت فرنگی به همراه مجموعه سری GUINEVERE از محبوبیت خاصی دربین علاقه مندان توتو بهره مند می باشد .ضمن اینکه در مجموعه افراساز برای طراحیهای مدرن و لاکچری پیشنهاد داده میشود و مورد استقبال بینظیری هم قرار گرفته است .

   

درب دوبل آرام بند

درب دوبل این مدل توالت فرنگی آرام بند می باشد. نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نگه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت فرنگی می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت فرنگی می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد. جنس درب دوبل از پلاستیک فشرده و مرغوب می باشد که در صورت نیاز قابلیت ارتقاء به مدل درب واشلت را نیز دارد.

سیستم تورنادو

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم تورنادو یا گردابی می باشد ، که باعث مکش و تخلیه ای بسیار قوی بصورت دورانی و بیصدا و کامل در زمان کم  می باشد.

تکنولوژی لایه نانو

در این مدل از توالت فرنگی که دارای سطح سرامیکی صاف می باشد و از لایه نانو پوشیده شده است . در ساختار این توالت فرنگی دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد . زیرا این لایه باعث عدم ماندگاری جرم و باکتری روی سطح آن می شود . ضمنا از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

 

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت فرنگی دارای ابعادی به طول 71.5 ، عرض 43.8 و عمق 72 سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت فرنگی جهت نصب 30.5 سانتیمتر است.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی 4.8 لیتر می باشد. این مدل از توالت فرنگی دارای کلید تک زمانه برای تخلیه آب حاصل از فلاش تانک می باشد.

مدلCW974BT305
گروهGuinevere
نوع فرنگییک تکه
سیستم تخلیهTornado
مدل تخلیهیک زمانه
حجم آب4/8لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس30/5
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد715x438x720
دانلود فایل PDFCW974B.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW974B_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG