» محصولات » TOTO » توالت » توالت فرنگی » توالت فرنگی CW872BT-GOLD

توالت فرنگی CW872BT-GOLD

امتیاز کاربران
سیستم تخلیه ی این محصول تورنادو (گردابی) است و در هر بار استفاده 8/4 لیتر آب مصرف می کند . در عین حال که مقدار آب مصرفی کم است ، ولی با بهترین بهره گیری و تخلیه ای پرقدرت ، تمیز و بدون صدا تخلیه را انجام می دهد. طراحی زیبا با پوشش سطوح اطراف جهت تمیزی آسان. دارای دستگیره سیفون با طراحی خاص و جذاب که این محصول را منحصر به فرد میکند . دارای لایه نانو می باشد که از جمع شدن و چسبیدن آلودگی و باکتری به سطوح سرامیک جلوگیری می کند . در نتیجه در مصرف آب و مواد شیمیایی نیز صرفه جویی می شود .
وضعیت:

قیمت:   1400 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت فرنگی CW 872B

یک توالت فرنگی با مخزن یک تکه و ظاهری شکیل و زیبا از سری ESQUNALE که از مجموعه های لوکس توتو و افراساز محسوب میگردد. طرح ظاهری این توالت فرنگی به شکلی بیضوی و زیبا بوده و مناسب طراحی های مدرن سرویس های بهداشتی میباشد. اهرم فلاش تانک  این توالت فرنگی به رنگ طلایی است ،  که در صورت استفاده از سایر محصولات هم خانواده مجموعه خود مانند شیرآلات، که آنها نیز رنگ طلایی دارند زیبایی فوق العاده ای ایجاد میکند و سرویس بهداشتی مدرن و شیکی را تجربه خواهیم کرد.

 یکی از توالت فرنگیهای مدرنی می باشد که میزان مصرف آب آن بسیار کم و به صرفه می باشد .ضمنا به خاطر ساختار بدون لبه این توالت نظافت آن  با کمترین میزان مصرف آب و مواد شوینده امکان پذیر است.

درب دوبل

درب دوبل این مدل توالت فرنگی آرام بند می باشد. نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نگه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت فرنگی می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت فرنگی می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد. جنس درب دوبل از پلاستیک فشرده و مرغوب می باشد .

 

سیستم تورنادو

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم تورنادو یا گردابی می باشد ، که باعث مکش و تخلیه ای بسیار قوی بصورت دورانی و بیصدا و کامل در زمان کم  می باشد.

 

تکنولوژی لایه نانو

در این مدل از توالت فرنگی که دارای سطح سرامیکی صاف می باشد و از لایه نانو پوشیده شده است . در ساختار این توالت فرنگی دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد . زیرا این لایه باعث عدم ماندگاری جرم و باکتری روی سطح آن می شود . ضمنا از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت فرنگی دارای ابعادی به طول 70.9 ، عرض 46 و عمق 66 سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت فرنگی جهت نصب 30.5تا 40 سانتیمتر است.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی 4.8 لیتر می باشد. یکی از موارد صرفه جویی در آب نحوه تخلیه آب از فلاش تانک می باشد که دارای دو کلید برای دو حجم مختلف تخلیه آب است ، که اصطلاحا به تخلیه دو زمانه معروف می باشند.

مدلCW872BT305#PG
گروهEsqunale
نوع فرنگییک تکه
سیستم تخلیهTornado
مدل تخلیهیک زمانه
حجم آب4/8لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس30/5
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد709x419x710
دانلود فایل PDFCW872B.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW872B_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG