» محصولات » TOTO » توالت » توالت فرنگی » توالت فرنگی CW310B#HG

توالت فرنگی CW310B#HG

امتیاز کاربران
توالت یک تکه با طراحی بسیار خاص از سری newexcelsior و لعاب نانو که باعث جلوگیری از جمع شدن جرم و باکتری می شود. مکش بسیار قوی و بی صدا ، طراحی زیبا با پوشش سطوح اطراف جهت تمیزی بیشتر و آسان .
وضعیت:

قیمت:   1890 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت فرنگی CW 310BH

یک توالت فرنگی با مخزن یک تکه و ظاهری شکیل با برشهای زاویه دار از سریNEW EXCELSIOR که از مجموعه های لوکس توتو و افراساز محسوب میگردد. طرح ظاهری این توالت فرنگی به شکلی خاص بوده و مناسب طراحی های مدرن سرویس های بهداشتی میباشد. اهرم فلاش تانک  این توالت فرنگی به رنگ طلایی است ،  که در صورت استفاده از سایر محصولات هم خانواده مجموعه خود مانند شیرآلات، که آنها نیز رنگ طلایی دارند زیبایی فوق العاده ای ایجاد میکند و سرویس بهداشتی لاکچری را تجربه خواهیم کرد.

سیستم G-MAX

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم G-MAX می باشد ، که باعث مکش و تخلیه بسیار قوی و بیصدا در زمان کم با استفاده از سیستم شوتینگ می باشد.

تکنولوژی لایه نانو

در این مدل از توالت فرنگی که دارای سطح سرامیکی صاف می باشد و از لایه نانو پوشیده شده است . در ساختار این توالت فرنگی دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد . زیرا این لایه باعث عدم ماندگاری جرم و باکتری روی سطح آن می شود . ضمنا از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت فرنگی دارای ابعادی به طول 77.5 ، عرض 44 و عمق 66 سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت فرنگی جهت نصب 30.5سانتیمتر است.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی 6 لیتر می باشد. 

 

مدلCW310B#HG
گروهNew Excelsior
نوع فرنگییک تکه
سیستم تخلیهG-max
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب6 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس30/5
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد77/5x46x66
دانلود فایل PDF
دانلود فایل 2D DWGCW310B_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG