» محصولات » TOTO » توالت » توالت هوشمند » توالت هوشمند CW992VA/NEOREST

توالت هوشمند CW992VA/NEOREST

امتیاز کاربران
این محصول ظاهری شیک و منحصر به فرد دارد که دارای فلاش دو زمانه با استفاده 3-8/3 لیتر آب در هر بار مصرف می باشد . نازل شست و شوی جلو و عقب با دمای آب قابل کنترل و درب اتوماتیکی که در صورت روشن بودن سنسور، درب به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.در عین حال که مقدار آب کمی در هر بار تخلیه مصرف می شود و کمترین فشار آب لازمه 0.05 مگا پاسکال است ، قدرت تخلیه ی بالایی برخوردار می باشد .با پاشیدن آب آ«تی باکتریال پس از هر بار استفاده کاسه توالت و نازل شست و شو داده می شوند . لایه نانوی این محصول از جمع شدن باکتری جلوگیری می کند . از دیگر مزیت های این محصول مجهز بودن به نور ملایم در هنگام شب می باشد که استفاده را آسان تر می کند.
وضعیت:

قیمت:   5940 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
1

توالت فرنگی CW992

توالت فرنگی هوشمند توتو مدل CW992 که دارای ظاهر لوکس، ظریف و سبک می باشد . این مدل توالت فرنگی از سری لاکچری NEOREST و یکی از شیکترین توالت فرنگیهای مجموعه توتو و افراساز می باشد. این مدل از توالت فرنگی با طراحی خاص و زیبایش مناسب سرویسهای بهداشتی مدرن می باشد.

سیسیتم RIMLESS

این سیستم در توالت فرنگهای توتو به گونه ای طراحی شده است که هیچ مکانی برای تجمع باکتری و فضولات باقی نمی ماند و باعث سهولت در تظافت و مصرف کم مواد شوینده می شود .

RIMLESS

درب واشلت

سیستم درب واشلت مجهز به نازل شستشو می باشد، که این نازل با حرکت نوسانی و عقب و جلو شدن با استفاده از آب گرم و سرد عمل شستشو را انجام می دهد و باعث نظافت کامل کاسه توالت نیز می شود .

سیستم تورنادو

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم تورنادو یا گردابی می باشد ، که باعث مکش و تخلیه ای بسیار قوی بصورت دورانی و بیصدا و کامل در زمان کم  می باشد.

تکنولوژی لایه نانو یا سیفون تکت

در این مدل از توالت فرنگی که دارای سطح سرامیکی صاف می باشد و از لایه نانو پوشیده شده است . در ساختار این توالت فرنگی دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد . زیرا این لایه باعث عدم ماندگاری جرم و باکتری روی سطح آن می شود . ضمنا از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

سیستم EWATER+

این سیستم باعث الکترولیز شدن آب گردیده و همین امر باعث می شود از رشد باکتریها جلوگیری بعمل آمده و کاسه توالت و نازل شستشو تمیز و ضدعفونی می شود.

سیستم WATER SAVING

توتو با فناوری توسعه یافته باعث صرفه جویی در مصرف آب شده است . با این فن آوری ، فلاش تانکهای توالت با حداقل مصرف بهینه 4.8 لیتر و حتی کمتر طراحی شده است.

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت فرنگی دارای ابعادی به طول 82، عرض 44.8 و ارتفاع 52.7سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت فرنگی جهت نصب 30.5سانتیمتر است.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی 3.8 لیتر می باشد. یکی از موارد صرفه جویی در آب نحوه تخلیه آب از فلاش تانک می باشد که دارای دو کلید برای دو حجم مختلف تخلیه آب است ، که اصطلاحا به تخلیه دو زمانه معروف می باشند.

مدلCW992VA/TCF992WA
گروهNeorest
نوع فرنگییک تکه
سیستم تخلیهTornado
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-3/8
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس30/5
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد448x820x527
دانلود فایل PDFCW992VA.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW992VA_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAXCW992VA_3D.dwg
دانلود فایل 3D DWGCW992VA.dxf