» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW822RA

توالت وال هنگ CW822RA

امتیاز کاربران
دارای طراحی و پوشش شکیل که باعث احاطه کردن تمام گلوگاه توالت می شود و جلوه بیشترو زیباتری به توالت می دهد. و سطح کاسه توالت سطحی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود.
وضعیت:

قیمت:   500 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت وال هنگ آوانته CW822RA

توالت وال هنگ آوانته یکی از مدل های محبوب و پرفروش و قدیمی توالت وال هنگ توتو  می باشد که در ابتدای ساخت قالب مکانیزم تخلیه را به صورت washdown طراحی کردن.با گذشت زمان و اختراع مکانیزم های جدیدتر شرکت توتو تصمیم گرفت تغییراتی در قالب توالت وال هنگ خود دهد و مکانیزم این مدل را به صورت تورنادو تغییر دهد.این کار باعث مصرف کمتر آب در تخلیه شد .مصرف آب از 6 لیتر به 4.5 لیتر در هر بار فلاش کاهش پیدا کرد.کاسه توالت وال هنگ در این روش کاملتر شسته می شود و آب به صورت یکسان به همه سطح کاسه تماس پیدا می کند.صدای تخلیه بسیار کمتری نسبت به مکانیزم های تخلیه دیگر دارد.

درب دوبل آرام بند CW822RA

درب دوبل آرام بند  آن به شگل کشیده و یا elongated می باشد.دارای طراحی و پوشش شکیل که باعث احاطه کردن تمام گلوگاه توالت می شود و جلوه بیشتر و زیباتری به توالت وال هنگ می دهد. نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نکه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت وال هنگ می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت وال هنگ می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد.

لعاب نانو توالت

سطح کاسه توالت وال هنگ سطحی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود.لعاب نانو موجود تمیزی راحت تر و نچسپیدن آب و فضولات به سطح لعاب می شود و حرکت آب را روان تر در نتتیجه سرعت حرکت آب بر روی لعاب بیشتر بوده و تخلیه بهتری خواهد داشت.از مزایای لعاب نانو بر روی لعاب توالت وال هنگ پایداری رنگ سفید به مرور زمان هست و با گذشت زمان رنگ سفید خود را همانند روز اول نگه می دارد.

سایز و مشخصات فنی

سایز توالت 54X38 می باشد .آکس توالت 22 سانتیمتر بر روی دیوار می باشد و فاصله بین دو پیچ نگهدارنده فلاش تانک توکار و توالت وال هنگ 18 سانتیمتر می باشد 

مدلCW822RA
گروهAvante
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهTornado
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-4.5 لیتر
فشار آب0.05MPa~0.75MPa
اکس220MM
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد520x380
دانلود فایل PDFcw822ra-spec.pdf
دانلود فایل 2D DWGcw822ra.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG