» محصولات » AFTER SALES » خدمات پس از فروش » محصولات » TOTO » وان و جکوزی » وان چدن » وان و جکوزی چدن توتو FBYN1816DHPWE

وان و جکوزی چدن توتو FBYN1816DHPWE

امتیاز کاربران
وان روکار چدنی توتو در عین سادگی بسیار شیک و زیبا می باشد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است
وضعیت:

قیمت:   4700 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
1

وان چدن توتو FBYN1816DHPWE

وان و جکوزی های توتو یکی از پرکاربردترین وسایل تجملاتی سرویس بهداشتی می باشد . با غوطه ور شدن در وانها و جکوزی های زیبا و خوش استایل توتو به ریلکس شدن بدن و روانتان کمک شایانی می کنید .

وان و جکوزی های توتو با عمق مناسبی که دارند در آنها بسیار راحت غوطه ور می شوید. وانهاو جکوزی های چدنی توتو مواد مخصوصی که در ساخت بدنه آنها بکار رفته است باعث میشود همیشه براق باقی بمانند، ولی به هیچ عنوان لغزنده نمی باشد . ضمنا بخاطر جنس مخصوصی که دارد هیچگونه تخلخلی در سطح صاف و صیقلی آن وجود ندارد به همین خاطر دیگر نیازی به مواد شوینده و اسیدی نمی باشدبه همین علت دارای عمر طولانی تری می باشند.

لازم به ذکر است که وان و جکوزی های توتو از یک قالب بدون درز تشکیل شده اند و دارای خطوط و زوایا و انحناهایی می باشند که استفاده را برای کاربر بسیار راحت و آسان کرده است .این مدل وان با طراحی ساده و به صورت D شکل بسیار شکیل و زیبا می باشد ضمن اینکه دارای فضای بزرگتر و قابل استفاده تری می باشد و با یک دسته ساده از جنس استیل و کاملا ضد آب برای ایمنی بیشتر بکار گرفته شده است 

این مدل جکوزی دارای زیرآب اتومات می باشد که دکمه تخلیه آن قابل انتخاب در سمت راست و یا چپ می باشد.

 

سایز وان چدنی FBYK1816DHPWE

ابعاد این وان جکوزی شامل ارتفاع 53.7 سانتی متر و طول 180 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر می باشد . ضمنا ظرفیت آب مصرفی این مدل وان جکوزی 210 لیتر می باشد.

ظرفیت آب210 لیتر
نامFBYN1816DHPWE
سایز 800x1800x537
جنس چدن
دانلود فایل PDFFBYN1816DPW_FBYN1816DHPW.pdf
دانلود فایل 2D DWGFBYN1816DPW_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX