» محصولات » AFTER SALES » خدمات پس از فروش » محصولات » TOTO » فضاهای عمومی » دست خشک کن - سطل زباله » TYC603

TYC603

امتیاز کاربران
دست خشک های توتو با انتقال باد گرم و با سرعت زیاد باعث خشک شدن دستها می گردد و بسیار مورد استفاده در سرویس بهداشتی های عمومی ، رستورانها و هتلها و... مورد استفاده قرار می گیرد و ضمن اینکه از اتلاف انرژی برق و همچنین از به هدر رفتن دستمالهای کاغذی جلوگیری میشود باعث رعایت بهداشت شخصی نیز می گردد.بخاطر اینکه تماس فیزیکی به حداقل ممکن می رسد .
وضعیت:

قیمت:   750 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

دست خشک کن TYC603

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی ،بخصوص در مکانهای عمومی دست خشک کن های  توتو می باشد که علاوه بر کاهش انتقال بیماری بسیاری در صرفه جویی دستمالهای کاغذی موثر می باشد .

سیستم دست خشک کن TOTO از یک نازل پهن انتقال هوا تشکیل شده است که تمام سطح دست را می پوشاند و باعث پخش باد گرم برای خشک کردن دستها می شود .

دستگاهای خشک کن معمولا دارای یک سطح کاملا صاف است که به راحتی قابل تمیز کردن سریع و آسان می باشد . زیر دستگاههای دست خشک کن یک سینی قرار دارد که برای جلوگیری از انتشار قطرات آب طراحی شده است .

یکی از مزایای این دست خشک کنها مصرف کم انرژی می باشد ضمن اینکه از مصرف بی رویه دستمالهای کاغذی جلوگیری بعمل می آورد.

عملکرد این دست خشک کن ها به این صورت می باشد که با قرار گرفتن دست در میان محفظه یک باد پرقدرت ایجاد می شود که باعث از بین بردن قطرات آب از روی دست می گردد. 

این مدل  دست خشک کنها با طراحی جدید دارای سرعت باد زیاد می باشد که دستها را کاملا خشک می کند ضمنا علاوه بر مصرف کم انرژی دارای ظاهری بسیار شکیل با نمایی فلزی کاملا براق دارد. از مزیتهای این دست خشک کن نسبت به دست خشک کنهای دیگر عملکرد سریع با کمترین صدای ، کم مصرف و سازگار با محیط زیست می باشد

دست خشک کن TYC603 دارای ابعادی به سایز 57.5x16.4x32 سانتیمتر می باشد.

برق مصرفی این مدل دست خشک 220 ولت می باشد.

مدلTY603
اندازه575x320
رنگرنگ طبیعی استیل
جنساستیل
سطح ولتاژ220V
شیوه نصبنصب بر روی دیوار به صورت توکار
موارد استفادهمناسب برای استفاده در سرویس های بهداشتی فضای عمومی
دانلود فایل PDFTYC603.pdf
دانلود فایل 2D DWG cadty603.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX