» محصولات » TOTO » روشویی » روسنگی » روشویی روسنگی LW896J

روشویی روسنگی LW896J

امتیاز کاربران
روشویی روسنگی با طراحی بینظیر بیضی شکل مورد پسند همه شده و نوع طراحی لبه و عمق آن مانع تراوش قطرات |آب به بیرون می شود و تمیزی بیشتری به همراه داد
وضعیت:

قیمت:   280 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی LW896J

یکی دیگر از روشویی های  زیبا از سری OMNI می باشد . یک روشویی پرطرفدار از مجموعه توتو و همچنین گروه افراساز می باشد، که طراحی زیبا ، موزون و شیک به شکل هندسی بیضی با ابعادی مناسب و انحنای نرم و ملایم از جنس سرامیک است. که ظاهری شکیل دارد. با ست کردن دیگر محصولات این گروه همچون توالت فرنگی ، والهنگ و شیرآلات به نهایت خاص بودن یک سرویس بهداشتی پی خواهید برد.

ظاهر شیک و برازنده و اندازه متناسب به همراه شیب مناسب دیواره ها، ساختار یکدست و نداشتن گوشه و نیزجنس سرامیک و لعاب با کیفیت، نظافت این کاسه روشویی را بسیار راحت و آسان کرده است ، به همین علت این روشویی یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در اماکن مختلف از جمله سرویس های شخصی با طراحی مینیمال و همچنین سرویس های فضاهای عمومی مانند مال ها و مراکز تجاری، هتلها، فرودگاهها و غیره می باشد.

 سوراخ سرریز این روشویی در قسمت عقب قرار دارد که  دارای یک حلقه تزئینی فلزی با ظاهری جذاب میباشد که از سرازیر شدن آب هنگام بسته بودن مجرای خروجی جلوگیری میکند. یکی دیگر از مزیتهای این روشویی انتخاب آزاد در مدل شیرآلات متناسب با این روشویی می باشد که قابل  ست کردن با شیرآلات از سری نیمه پایه بلند، پایه بلند و یا توکار دیواری میباشد.

 سایز روشویی

ابعاد این کاسه روشویی به طول 62 عرض 43 و عمق 13 سانتیمتراست.

 

کدLW896
گروهOMNI
جنسسرامیک
سایز620X430X130
لعاب نانوندارد
دانلود فایل PDF LW896JW.pdf
دانلود فایل 2D DWGLW896JW_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX