» محصولات » TOTO » روشویی » روسنگی » روشویی روسنگی LW951CJ

روشویی روسنگی LW951CJ

امتیاز کاربران
روشویی از سری TOJA از جنس سرامیک با شکل مربع مستطیل همراه با لبه نازک و عمق مناسب که باعث عدم تراوش قطرات |آب به بیرون روشویی شده و همیشه کاسه ای تمیز و براق حواهیم داشت
وضعیت:

قیمت:   320 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی LW951CJ

روشویی مدل LW951CJ یکی دیگر از مدل های سری TOJA توتو می باشد که علاوه بر طراحی ساده و ظریف در عین حال مستطیل شکل با لبه های باریک و شیب مناسبی که دارد، باعث عدم طراوش آب به بیرون می شود .در ضمن شیب بسیار اصولی در کف روشویی یکی دیگر از مزیت ها در این سری می باشد که باعث تخلیه کامل آب می شود .

 این روشویی قابلیت ست کردن با طیف وسیعی از وال هنگهای طرح چهارگوش را دارد و در مجموعه افراساز مورد توجه و استقبال قابل ملاحظه ای قرار گرفته است . در ضمن این کالکشن توتو از والهنگ 951 بهره می برند که طراحی شده خود کارخانه برای ست کردن سرویس بهداشتی مدرن و بی نقص می باشد .

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف می باشد، که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود. همین امر باعث شده تا رنگ پوشش سطح سرامیکی این روشویی رنگ سفید و درخشان خود را هرچه بیشتر نمایان ساخته ،که این درخشندگی در گذر زمان ثابت می ماند. شیر قابل استفاده بر روی این روشویی شیر پایه کوتاه ای می باشد که بر روی خود روشویی قرار می گیرد.

ضمنا باید بدانید در روشوییهای روسنگی احتیاجی به برش صفحه زیرین نمی باشد .

سایز روشویی :

 این روشویی دارای طول 60.5 ، عرض 44 و ارتفاع  10 سانتیمتر می باشد .

کدLW951
گروهTOJA
جنسسرامیک
سایز605X438X100
لعاب نانوندارد
دانلود فایل PDF LW951CJW.pdf
دانلود فایل 2D DWGLW951CJW_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX