» محصولات » TOTO » روشویی » روسنگی » روشویی روسنگی LT681E

روشویی روسنگی LT681E

امتیاز کاربران
با طراحی منحصر به فرد و جدید این روشویی ، به خصوص با ترکیب عالی این مشخصات و زیبایی محصول ، توتو مفتخر است که این محصول لوکس و عامه پسند را ارائه دهد.
وضعیت:

قیمت:   540 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی مدل LT681E

یکی از خاص ترین و جذاب ترین روشویی های  رو سنگی توتو مدل LT681E  از مجموعه JEWELHEX  میباشد ،که مانند نامش، جواهر محصولات توتو محسوب میگردد و برنده جوایز طراحی متعدد شده است. ترکیب این روشویی با دیگر محصولات این مجموعه از جمله توالت زمینی، وال هنگ و بیده، نمایی مدرن و زیبا به سرویس بهداشتی میدهد که مورد علاقه طراحان داخلی است.

همچنین یکی از پرطرفدارترینها و پرفروشترینهای مجموعه افراساز می باشد . این مدل روشویی با لبه های نازک ، طول کشیده، عمق مناسب و همچنین طراحی بی نظیر ، آن را به یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در سرویس بهداشتی مدرن و لاکچری تبدیل کرده است .

یکی دیگر از جذابیتهای این روشویی که باعث شده جزء روشوییهای برتر قرار گیرد . طراحی خاص قالب روشویی می باشد که از شیرآلات پایه بلند و یا دیواری توکار بسیار خاص می توانیم استفاده کنیم و همچنین پلاک فلزی که بر روی مجرای خروچی آب قرار گرفته است. ضمنا سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف می باشد که مانع جذب هرگونه میکروب و کثیفی می شود . همین امر باعث شده تا رنگ سفید و درخشان آن هرچه بیشتر خود را نمایان ساخته ،که این درخشندگی در گذر زمان ثابت می ماند.

 سایز روشویی

 این روشویی دارای ابعادی به طول 60.7 عرض 48.3 و عمق 16 سانتیمتر میباشد.

 

کدLT681
گروهJEWELHEX
جنسسرامیک
سایز607X483X160
لعاب نانوندارد
دانلود فایل PDF LT681.pdf
دانلود فایل 2D DWGLT681_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAXLT681.dxf