» محصولات » TOTO » روشویی » روسنگی » روشویی روسنگی LW172YB

روشویی روسنگی LW172YB

امتیاز کاربران
طراحی ای خاص و زیبا برای این محصول از سری RENESSE در نظر گرفته شده است . سطح این روشویی دارای لایه ی نانو می باشد و تمیزی را آسان تر می نماید.
وضعیت:

قیمت:   580 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی مدل LW172

یکی از خاص ترین و جذاب ترین روشویی های توتو مدل 172 از مجموعه RENESSE  میباشد. همچنین در مجموعه افراساز این مجموعه سری توتو یکی از پرطرفدارترینها می باشد . این مدل روشویی با لبه های نازک، طول کشیده، عمق مناسب و همچنین دقت در طراحی و نیز هماهنگی آن با سایر محصولات مجموعه RENESSE  آن را به یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در سرویس بهداشتی مدرن تبدیل کرده است .

یکی دیگر از جذابیتهای این روشویی که باعث شده جزء روشوییهای برتر قرار گیرد  .طراحی خاص درپوش زیرآب آن میباشد ،که باعث وجه تمایز آن با سایر مدلهای روشویی است.

تکنولوژی نانو یا سیفوتکت 

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد، که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود. همین امر باعث شده تا رنگ پوشش سیفون تکت یا نانو سطح سرامیکی این روشویی ، این امکان را بوجود آورده تا رنگ سفید و درخشان آن هرچه بیشتر خود را نمایان ساخته ،که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نمی باشد.

 سایز روشویی

 این روشویی دارای ابعادی به طول 90 ، عرض 47 و عمق 7.5 سانتیمتر میباشد.

کدLW172
گروهRENESSE
جنسسرامیک
سایز900X470X75
لعاب نانودارد
دانلود فایل PDF LW172YB_specs.pdf
دانلود فایل 2D DWGLW172YB_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX