» محصولات » TOTO » روشویی » روسنگی » روشویی روسنگی L5616

روشویی روسنگی L5616

امتیاز کاربران
ظاهر ساده ی مستطیل شکل این روشویی محیط دستشویی را ساده و شیک می کند . دارا بودن لایه نانو و عاری از باکتری و کثیف بودن از مزیت های این روشویی روسنگی است .
وضعیت:

قیمت:   320 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

 

روشویی L5616E

یکی از روشویی های پرطرفدار توتو و همچنین گروه افراساز مدل L5616E می باشد که طراحی زیبا ، موزون و شیک از مشخصه های اصلی این سری از محصولات CONTEMPORARY می باشد .

ظاهر شیک و برازنده و اندازه متناسب به همراه شیب مناسب دیواره ها، ساختار یکدست و نداشتن گوشه و نیزجنس سرامیک و لعاب با کیفیت، نظافت این کاسه روشویی را بسیار راحت و آسان کرده است ، به همین علت این روشویی یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در اماکن مختلف از جمله سرویس های شخصی با طراحی مینیمال و همچنین سرویس های فضاهای عمومی مانند مال ها و مراکز تجاری، هتلها، فرودگاهها و غیره می باشد. درضمن برنده جایزه طراحی IF نیز گردیده است.

برای این مدل کاسه روشویی میتوان از شیرهای پایه کوتاه و یا نیمه پایه بلند استفاده نمود. 

تکنولوژی نانو  

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود همین امر باعث شده تا رنگ پوشش یا نانو سطح سرامیکی این روشویی رنگ سفید و درخشان خود را  هرچه بیشتر نمایان ساخته که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نباشد.

سایز روشویی

این روشویی دارای ابعادی به طول 60 و عرض 46 و عمق 7 سانتیمتر میباشد.

کدL5616CE
گروه
جنسسرامیک
سایز460x600x70
لعاب نانودارد
دانلود فایل PDF lw5616c-1.pdf
دانلود فایل 2D DWGL5616CE_2D_DXF.zip
دانلود فایل 3D DWGL5616CE_3D_DWG.zip
دانلود فایل 3D MAX