» محصولات » TOTO » روشویی » روسنگی » روشویی روسنگی L5615CE

روشویی روسنگی L5615CE

امتیاز کاربران
روشویی با طراحی زیبا و خاص با گوشه های گرد و سطحی صیقلی و براق
وضعیت:

قیمت:   280 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی L5615CE

یکی از روشویی های پرطرفدار از مجموعه سری CONTEMPORARY  و همچنین گروه افراساز مدل L5615CE می باشد که طراحی زیبا ، موزون و شیک از مشخصه های اصلی این سری از محصولات CONTEMPORARY می باشد .

ظاهر شیک و برازنده و اندازه متناسب به همراه شیب مناسب دیواره ها، ساختار یکدست و نداشتن گوشه و نیزجنس سرامیک و لعاب با کیفیت، نظافت این کاسه روشویی را بسیار راحت و آسان کرده است ، به همین علت این روشویی یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در اماکن مختلف از جمله سرویس های شخصی با طراحی مینیمال و همچنین سرویس های فضاهای عمومی مانند مال ها و مراکز تجاری، هتلها، فرودگاهها و غیره می باشد.

اندازه مناسب این مدل کاسه روشویی آنرا به عنوان یک گزینه بسیار ایده آل برای استفاده در سرویس بهداشتی هایی که فضایی در حد معمول دارند مطرح ساخته است و با توجه به امکانات و تکنولوژی و طراحی منحصر به فردی که در ساخت آن بکار رفته است منتخب به دریافت جایزه های مطرح بین المللی از قبیل IF  و DESIGN AWARD 2018 شده است .

برای این مدل کاسه روشویی میتوان از شیرهای پایه کوتاه روکار استفاده نمود. ضمنا حجم آبی  که این روشویی در بر می گیرد حدود 1.5 لیتر می باشد

تکنولوژی نانو  

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود. همین امر باعث شده تا رنگ پوشش یا نانو سطح سرامیکی این روشویی  رنگ سفید و درخشان خود را  هرچه بیشتر نمایان ساخته، که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نباشد.

سایز روشویی

این روشویی دارای ابعادی به طول 50 و عرض 46 و عمق 7 سانتیمتر میباشد.

کدL5615CE
گروه
جنسسرامیک
سایز500x460x70
لعاب نانو
دانلود فایل PDF L5615CE_2D.pdf
دانلود فایل 2D DWGl5615ce_2ddwg_2018_21_08.dwg
دانلود فایل 3D DWGl5615ce.dwg
دانلود فایل 3D MAX