» محصولات » TOTO » شیرآلات » GA » شیرآلات توتو TLG04310B

شیرآلات توتو TLG04310B

امتیاز کاربران
شیرروشویی توتو سری GA با زیرآب اتومات که طراحی بسیار جذاب و پیشرفته ای دارد عمر طولانی مکانیزم اهرم که به راحتی باز و بسته می شود جز مزیت های شاخص شیرآلات توتو می باشد مقاومت در برابر خوردگی بسیار بالا دارد از تکنولوژی که باعث ترکیب هوا و آب شده و فشار بیشتر آب ولی مصرف کمترآب می شود .
وضعیت:

قیمت:   300 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

شیر روشویی اهرمی دیواری TLG04310

شیر روشویی اهرمی دیواری توکار TLG04310B از مجموعه سری GA می باشد .این سری محبوب ترین و پرفروش ترین سری شیرآلات توتو می باشد..مجموعه GA دارای شیرآلات روکار و توکار می باشد.جنس بدنه از برنج می باشد و پرداخت کاری نهایی آن کروم می باشد.می توان از 8 پرداخت کاری نهایی سفارش داد.

تکنولوژی COMFORT GLIDE

برای شرکت توتو آسایش فقط در حرکت اهرم شیر نمی باشد .راحتی اسفاده پس از سال ها استفاده آسایش حساب می شود .شرکت توتو مغزی شیر را بر اساس استفاده دراز مدت طراحی و تولید کرده است.

پوشش مخصوص کربنی مغزی سرامیک

مغزی سرامیک داخل بدنه شیر را با یک پوشش مخصوص کربنی (DLC. DIAMOND LIKE CARBON)احاطه کرده که این تضمین می کند نرمی و آسایش حرکت اهرم در دراز مدت نسبت به بقیه شیرآلات رقبا که با مغزی گریس دار استفاده می کنند
COMFORT GLIDE TOTO

تکنولوژی ECOCAP

درپوش نازل خروجی آب به گونه ای طراحی شده است که آب و هوا را با هم ترکیب می کند و موجب مصرف آب کمتر آب بدون از دست دادن فشار آب می شود.مصرف آب در یک دقیقه به 3/6 میتر می رسد.حدود 1/3 مصرف عادی آب می شود.

سایز و مشخصات فنی TLG04310B

طول اهرم 22.5 سانتمتر می باشد و مینیمم ضخامت دیوار 7 سانتیمتر می باشد.مناسب برای عمق کانترهای 50 الی 60 سانتیمتر می باشد.
کدTLG04310B
مدلW/O PUP UP WASTE
گروهGA
راندمان آب گرید 1
0.05مگا پاسکال فشار داینامیک -1 مگا پاسکال فشار استاتیک
نازل خروجیحباب ساز تجهیز شده
دانلود فایل PDFTLG04310B.pdf
دانلود فایل 2D DWG TLG04310B.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX