» اخبار » انواع توالتهای فرنگی فول یا هوشمند + مشخصات فنی + تصاویر

انواع توالتهای فرنگی فول یا هوشمند + مشخصات فنی + تصاویر

1781  تعداد بازدید  |  سه شنبه 23 دی ماه 1399

توالت فرنگی هوشمند دارای تمامی امکانات و تکنولوژیهای روز می باشند که برای راحتی کاربران و همچنین رعایت بهداشت بیشتر طراحی شده است .

انواع توالتهای فرنگی فول یا هوشمند + مشخصات فنی + تصاویر

توالت فرنگی هوشمند

امروزه برای بهداشت بیشتر ، سعی بر اختراع تکنولوژیهای پیشرفته و کارآمدتری در زمینه سرویسهای بهداشتی شده است. یکی از بهترین نوع از توالتهای فرنگی هوشمند ، محصولات توتو می باشد . توتو یکی از جدیدترین و به روزترین تکنولوژیها سرویسهای بهداشتی را علاوه بر زیبایی دارد .

توالت فرنگی هوشمند

تکنولوژی هوشمند یکی از معیارهای مهم توالتهای فرنگی هوشمند توتو می باشد. در توتو فناوریهای پیشرفته توالتهای هوشمند چنان در نظر گرفته شده است که هیچگونه آسیبی به سیاره زمین نمی رساند.

در مجموعه توالتهای هوشمند توتو، دو گروه وجود دارد، که تمامی مواردی که برای بهداشت و نظافت یک شخص در طول استفاده از توالت لازم می باشد رعایت شده است و امکانات ایجاد شده کار را برای کاربر راحتتر و بهداشتی تر کرده است . این دو گروه عبارتند از:

  • NEOREST
  • RENESSE

این دو گروه از لاکچریترین و پیشرفته ترین تکنولوژیهای هوشمند دنیا را دارا می باشد ، که هر کدام از این دو گروه شامل مجموعه کاملی از سرویسهای بهداشتی حمام و توالت می باشد .

NEOREST

در این گروه توالتهای هوشمند متعددی می توانید مشاهده کنید از جمله توالت هوشمند CW992—CW985-CW994 و .. که همگی از آخرین امکانات هوشمند و فول یک توالت فرنگی بهره مند می باشند.

توالت فرنگی هوشمند

 

توالت فرنگی هوشمند

RENESSE

در این گروه تنها یک مدل توالت وال هنگ هوشمند به مدل CW512وجود دارد که در دو طرح استیل و سفید طراحی شده است.

توالت فرنگی هوشمندتوالت فرنگی هوشمند

 

توالتهای هوشمند توتو دارای تکنولوژیهایی از جمله موارد زیر می باشند .

  • درب واشلت
  • آب یونیزه شده
  • مصرفه بهینه آب
  • سیستم تخلیه تورنادو
  • ریملس بودن کاسه توالت
  • سنسور

توالت فرنگی هوشمند 

درب واشلت:

دربهای واشلت که در انتهای آنها نازل شستشو قرار دارد و در هنگام شستن نازل با حرکتهای نوسانی عملیات شستشو را انجام می دهد. یکی از مدرنترین وپرکاربردترین تکنولوژی شستشوی در توالت ها فرنگی می باشد.

توالت فرنگی هوشمند

آب یونیزه شده

در توالتهای هوشمند آب را الکترولیز کرده و باعث می شود در هنگام استفاده از فلاش تانک سطح توالت هوشمند کاملا بهداشتی تمیز شود

 

مصرف بهینه آب

یکی دیگر از مزایایی استفاده از توالتهای هوشمند ، مصرف بهینه آب می باشد که در هر بار استفاده حداقل آب مورد نیاز را فلش کرده و باعث شستشوی کاسه توالت  می گردد.

 

سیستم تخلیه آب

سیستم تخلیه تورنادو یک از مهمترین گزینه های توالتهای فرنگی می باشد که با گردش دورانی و فشار زیاد آب میشود هیچ فضولات و کثیفی در سطح توالت فرنگی باقی نماند.

توالت فرنگی هوشمند

 

توالت فرنگی هوشمند

ریملس بودن کاسه توالت

یکی از مزیتهای مهم توالتهای هوشمند توتو بدون لبه بودن کاسه توالت می باشد که به هیچ عنوان فضولات و کثیفی در زیر لبه آن نفوذ نکرده و همیشه تمیز می ماند.

توالت فرنگی هوشمند

سنسور

توالتهای هوشمند توتو دارای سنسورهای برای باز و بسته شدن درب توالت فرنگی هوشمند می باشند و ضمنا دارای سنسور برای فلاش تانک نیز هستند که بعد از هر بار استفاده به صورت اتوماتیک فلاش تانک آن کار کرده ، شستشو و تخلیه کامل را انجام می دهد.

 

لایه نانو

در توالتهای فرنگی هوشمند توتو سطح کاسه با لایه نانو پوشیده شده است که باعث می شود هیچگونه منفذی در روی سطح آن باقی نماند و کاملا یکسان باشد . همین امر باعث میشود به هیچ عنوان فضولات در روی سطح کاسه توالت باقی نمانده

توالت فرنگی هوشمند