» اخبار » به استقبال بهار بروید با تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی

به استقبال بهار بروید با تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی

145  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 24 اسفند ماه 1401

ما ایرانیها در حالی که به استقبال بهار می رویم دوست داریم حس نو بودن را در خانه خود هم ایجاد کنیم .

به استقبال بهار بروید با تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی

با نزدیک شدن به عید و سال نو همه به فکر خانه تکانی و تغییراتی در دکوراسیون خانه می گردید تا با آغاز فصل جدید خانه ای  تمیز و شیک داشته باشید.

یکی از این تغییرات عمده که بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد . تعویض سرویسهای بهداشتی اعم از توالت، روشویی ، وان و اکسسوریهای مربوط به سرویس بهداشتی می باشد.

برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن و شیک چند پیشنهاد ساده را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

آینه

یکی از قسمتهای واجب برای سرویس بهداشتی انتخاب یک آیینه با ابعاد و اندازه های مناسب فضای مورد نظر شما باعث میشود انعکاس نور بیشتری داشته باشید که در نهایت محیط سرویس بهداشتیتان روشنایی بهتری دارد . حتی با نصب آیینه ها در سرویس بهداشتی کوچک باعث می گردد فضای سرویس بهداشتی بزرگتر بنظر برسد.

 اکسسوری سرویس بهداشتی

قفسه ها

با نصب قفسه های مخصوص سرویس بهداشتی به آرایش و زیبایی فضای سرویس بهداشتی کمک کرده اید و با وسایل تزئینی زیبا دکوراسیون بهتری به این فضا می دهید. هرچند که هر نوع قفسه ای مناسب سرویس بهداشتی نمی باشد ولی می توانید با آتاژورهای شیشه ای توتو و ست کردن با بقیه اکسسوریها به ایده مناسب برسید و قادر خواهید بود چیدمان مناسب فضای سرویس بهداشتی مختص خودتان را داشته باشید.

 اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوریها

اکسسوریهای سرویس بهداشتی بسیار متنوع و کاربردی می باشند، که با تعویض آنها می توانید تغییر چشمگیری در سرویسهای بهداشتی خود داشته باشید. هرسرویس بهداشتی نیاز به اکسسوریهای از قبیل جا حوله ای ، جا مسواکی ، جاصابونی و ... دارد. برای اینکه یک تغییر اساسی در سیستم سرویس بهداشتی خود دهید بهترین گزینه و کم هزینه ترین ، تعویض اکسسوریها می باشد . ضمنا به این نکته توجه داشته باشید اکسسوری که انتخاب می کنید از نظر جنس و کیفیت مناسب باشد. بدلیل اینکه دائما در مجاورت بخار و رطوبت آب قرار دارد اگر دارای لعاب و جنس مناسب نباشد به مرور زمان سیاه و زنگ زده می گردد و زیبایی آن از بین می رود. برای بدست آوردن کالای مرغوب و با کیفیت به مجموعه افراساز مراجعه کنید و از اکسسوریهای بی رغیب توتو انتخاب کنید.

 اکسسوری سرویس بهداشتی

 

روشویی :

اگرتصمیم به بازسازی سرویس بهداشتی خود گرفته اید  مهمترین قسمت، انتخاب یک روشویی مناسب می باشد .

روشویی ها دارای چندین مدل می باشد :

  • روسنگی
  • نیمه روسنگی
  • زیرسنگی
  • دیواری
  • ایستاده

 

اگر در سرویس بهداشتیتان از کابینت مخصوص استفاده می کنید این قابلیت برای شما وجود دارد که از روشویی های روسنگی – نیمه روسنگی و زیرسنگی استفاده کنید.

 

روشویی روسنگی :

روشویی های روسنگی که کاسه روشویی کاملا بر روی سنگ کابینت یا کانتر قرار می گیرد و بسیار شیک و دارای جلوه خاصی می باشد. یکی از مزیتهای روشوییهای توتو لعاب مخصوص آن می باشد که به هیچ عنوان باعث جذب آشغال و کثیفی نمی گردد و به راحتی تمیز می گردد.

 سرویس بهداشتی

روشویی نیمه روسنگی :

روشویی های نیمه روسنگی همانند روشویی های روسنگی می باشند . بدین صورت که نیمی از روشویی در قسمت زیرین سنگ کابینت و نیمه بر روی کانتر قرار می گیرد.

 

روشویی زیرسنگی :

روشویی های زیرسنگی که بسیار شکیل و زیبا می باشند و کاسه روشویی کاملا در زیر کانتر روشویی قرار می گیرد و این نوع روشویی بسیار مناسب فضاهای کوچک می باشد . به علت اینکه به هیچ عنوان جلوی دید واقع نمی باشد و باعث شلوغی محیط نمی گردد و در عین حال بسیار شیک و لاکچری می باشد.

تمام روشویی های توتو دارای لعاب مخصوص و نانو می باشند که باعث عدم جذب باکتری و آشغال می گردد.

 

سرویس بهداشتی

روشویی دیواری:

روشویی های دیواری یا وال هنگ معمولا در سرویسهای بهداشتیهای نصب می گردد که کابینت در آنجا نصب نگردیده است و صفحه کانتری برای نصب روشویی وجود ندارد و این نوع روشوییهای را بر روی دیوار نصب می کنند.

 

روشویی ایستاده یا پایه دار

این نوع روشویی ها از زمان قدیم تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است که در زیر روشویی یک پایه از جنس و مدل روشویی قراردارد که روشویی را نگه داشته . معمولا این مدل روشوئی در سرویسهای مدرن کمتر استفاده می گردد.

 

برای مشاوره گرفتن و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با گروه فروش افراساز به شماره 88050590 تماس حاصل فرمائید.