» اخبار » چرا توالت فرنگی توتو انتخاب کنیم؟

چرا توالت فرنگی توتو انتخاب کنیم؟

74  تعداد بازدید  |  سه شنبه 24 مرداد ماه 1402

برای مدیریت کردن مخارج زندگی همیشه لازم به ارزان خریدن نیست ، بهترین کیفیت کمک شایانی بابت کنترل هزینه های جانبی می کند. انتخاب محصولات توتو هم یکی از همین اوامر هست که یک زمان بسیار طولانی همانند روز اول یک توالت نو و کاملا سالم خواهید داشت

چرا توالت فرنگی توتو انتخاب کنیم؟

هنگامی که تصمیم به بازسازی یا ساخت مجدد منزلتان می گیرد ، یکی از دغدغه های بزرگ بابت تهیه سرویسهای بهداشتی مناسب می باشد.

همانطور که می دانید سرویسهای بهداشتی یکی از مهمترین قسمتهای یک منزل می باشد ، که امروزه علاوه بر زیبایی ظاهری ، کیفیت آن بسیار مهم می باشد.

توالت فرنگی

توالتهای سرامیکی که دارای لعاب مخصوص می باشند . این لعاب باید از بهترین نوع باشد تا هیچ گونه باکتری و کثیفی در روی آن باقی نماند و با مرور زمان و شستن درست لعاب آن از بین نرود.

در این جا برای آگاهی شما به بهترین برند لوازم بهداشتی جهان ، توتو می پردازیم.

توالت فرنگی

توتو ، یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده توالت های چینی و سرامیکی می باشد .علاوه بر چینی آلات بهداشتی به تولید شیرهای توکار و روکار هم پرداخته و از بهترین لعاب ممکن برای آنها استفاده می کند.

توالتهای فرنگی ، وال هنگ ، بک تو وال و توالت ایستاده برند توتو همه دارای لعاب نانو می باشند که این نوع لعاب به هیچ عنوان باعث چسبندگی نمی گردد و همیشه کاسه توالت شما براق و تمیز می باشد.

محصولات توتو علاوه بر کاربرد خوب با فناوری عالی ، نسبت به محیط زیست هم بی اهمیت نبوده و عوامل محیطی را در نظر داشته اند .

محصولات توتو از روند قالب گیری تا تغییرات نهایی آن با دقت و توجه مداوم و به وصورت کامپیوتری که به جزئیات آن بسیار توجه خاص دارد تولید می گردد.

با پیگیریهای شرکت توتو و تولید بهینه ،این شرکت به یکی از بهترین و بی رغیب ترین استاندارهای صنعتی مبدل گردیده است .

به جرات می توانیم بگوئیم با تهیه یک توالت توتو حداقل تا 30 سال آینده هیچ گونه نیازی به تعویض آن نخواهید داشت و با مراقبت و شسشتوی منظم بدون شوینده های اسیدی و تنها با یک کف صابون لعاب مخصوص آن مانند روز اول تمیز و براق خواهد شد و هیچ گونه تخلخلی در آن ایجاد نمی گردد ضمنا توالتهای توتو  از سیستم تخلیه و فلاش تانک بسیار قوی بهره مند می باشند.

توالت فرنگی

برای آشنایی بیشتر با محصولات توتو می توانید از نمایشگاه دائمی شرکت افراساز، نماینده رسمی توتو در ایران بازدید بعمل آورده و به راحتی از کارشناسان ما راهنمایی و مشورت گرفته  و خرید بهینه ای داشته باشید.