» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW560B

توالت وال هنگ CW560B

امتیاز کاربران
توالتی مناسب استفاده در مکان های عمومی و سرویس های معلولین.
وضعیت:

قیمت:   390 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت وال هنگ CW560

توالت وال هنگ CW560B توتو با مکانیزم تخلیه WASHDOWN می باشد.این مدل  تخلیه همانند ریختن یک سطل پر از آب به صورت یکباره در درون کاسه توالت می باشد.درب دوبل این مدل آرام بند می باشد .دارای طراحی و پوشش شکیل که باعث احاطه کردن تمام گلوگاه توالت می شود و جلوه بیشترو زیباتری به توالت می دهد.مناسب برای استفاده در سرویس های معلولین و فضاهای عمومی می باشد.طول بلند این توالت و کشیدگی کاسه توالت دو مزییت استفاده در فضاهای عمومی میکند.ارتفاع نشیمن گاه توالت برای معلولبن می بایست 45 سانتیمتر باشد.

سیسیتم RIMLESS

این سیستم در توالت فرنگهای توتو به گونه ای طراحی شده است که هیچ مکانی برای تجمع باکتری و فضولات باقی نمی ماند و باعث سهولت در نظافت و مصرف کم مواد شوینده می شود .

                                                  توالت فرنگی هوشمند 

سیستم WASH DOWN

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم واش دان می باشد ، که باعث می شود آب به صورت آبشاری و با قدرت، کاسه توالت فرنگی را تمیز کرده و تخلیه ای بسیار قوی و کاملا بیصدا را در زمان کم  را داریم.

 WASHDOWN

 

سایز توالت و مشخصات فنی توالت CW560

سایز توالت 57X37 سانتیمتر و آکس توالت بر روی دیوار 22سانتیمتر می باشد.فاصله بین 2 پیچ نگهدارنده بین فلاش تانک و وال هنگ 23 سانتیمتر می باشد.

مدلCW560B
گروه
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهWashdown
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-6 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس22/3
درب آرام بندfalse
لایه ی نانوfalse
ابعاد370x570
دانلود فایل PDFCW560.pdf
دانلود فایل 2D DWG
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWG