» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW682E

توالت وال هنگ CW682E

امتیاز کاربران
توالت وال هنگی که دارای سیستم فلاش دو زمانه است و تمیزی آسان و راحت از مزیت های این توالت است . از سری jewelhex می باشد که دارای توالت ، بیده ، وان و روشویی و شیرآلات مرتبط نیز می باشد. دارای پوشش نانو می باشد که از جمع شدن باکتری و جرم جلوگیری می کند.
وضعیت:

قیمت:   600 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت وال هنگ CW682 توتو 

توالت فرنگی وال هنگ CW682 توتو از مجموعه سری JEWELHEX می باشد.طراحی این توالت از ترکیب شکل هندسی هگزاگونال و الماس انجام شده .بسیار نزد پروژه های لوکس محبوب می باشد.مجموعه سری JEWELHEX دارای توالت 2 تکه وال هنگ بک تو وال بیده روشویی ها و شیرآلات و وان و جکوزی که طراحی مشابهی دارند را دارا می باشد .این مجموعه انتخاب و طراحی سرویس بهداشتی را بسیار برای آرشیتکت آسان کرده.دارای طراحی و پوشش شکیل که باعث احاطه کردن تمام گلوگاه توالت می شود و جلوه بیشترو زیباتری به توالت می دهد.

درب دوبل آرام بند CW682

درب دوبل این مدل آرام بند می باشد.نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نکه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد

 

تکنولوژی لایه نانو یا سیفون تکت

در این مدل از توالت فرنگی که دارای سطح سرامیکی صاف می باشد و از لایه نانو پوشیده شده است . در ساختار این توالت فرنگی دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد . زیرا این لایه باعث عدم ماندگاری جرم و باکتری روی سطح آن می شود . ضمنا از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

 

سایز و مشخصات فنی توالت CW682

سایز آن 56X47.2 و آکس توالت روی دیوار 22 سانتیمتر می باشد .فاصله 2 پیچ نگهدارنده بین فلاش تانک و وال هنگ 23 سانتیمتر می باشد.

مدلCW682E
گروهJewelhex
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهWashdown
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-6 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس22/3
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد452x560x332
دانلود فایل PDFCW682E.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW682E_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAXCW682E_3D.dwg
دانلود فایل 3D DWGCW682E.dxf