» محصولات » TOTO » توالت » توالت فرنگی » توالت فرنگی CW811PJWS/SW811JPW

توالت فرنگی CW811PJWS/SW811JPW

امتیاز کاربران
توالت دو تکه با طراحی خاص و شیک و مورد پسند همگان دارای سیستم دو زمانه فلش و ذخیره مصرف آب می باشد . سیستم فلش واش دان است و مصرف آب 3تا 4/5 لیتر و قدرت آب 0/05تا 0/75 مگا پاسگال می باشد .طول آکس 18 سانتیمتر است.
وضعیت:

قیمت:   1010 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت فرنگی CW811JPWS

توالت فرنگی مدل CW811JPWS  ازسری LE MUSE با مخزن دو  تکه و با طراحی بدون زاویه و دارای انحنای نرم که ظاهری شبیه تخم مرغ را شبیه سازی می کند .به جرات می توان گفت یکی از توالت فرنگیهای مدرن و شیک توتو و مجموعه افراساز می باشد در عین طراحی مدرن و زیبایی که دارد با ست کردن مابقی مجموعه LE MUSE می توانیم سرویس بهداشتی مدرنی را داشته باشیم . این مدل توالت فرنگی مورد توجه طراحان و مهندسانی که طرحهای مینیمالیست و یا کلاسیک را می پسندند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .

 یکی از توالت فرنگیهای مدرنی می باشد که میزان مصرف آب آن بسیار کم و به صرفه می باشد .ضمنا به خاطر ساختار بدون لبه این توالت فرنگی نظافت آن  با کمترین میزان مصرف آب و مواد شوینده امکان پذیر است. باید یادآور شویم که این مدل توالت فرنگی دارای سطح سرامیکی صافی می باشد و باعث عدم جذب جرم و باکتری در روی سطوح آن می گردد. به همین علت نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد و دیگر تغییر رنگ و کدر شدن کاسه توالت را در طول مدت زمانی طولانی نخواهیم داشت.

 

RIMLESS   RIMLESS

 یکی دیگر از مزایای این مدل توالت فرنگی که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد ، دارای نشیمنگاه بزرگتر نسبت به مابقی توالت فرنگی های توتو می باشد .

درب دوبل آرام بند

درب دوبل این مدل توالت فرنگی آرام بند می باشد. نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نگه داشتن 2 عدد شاسی روی توالت فرنگی می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت فرنگی می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و دوباره به راحتی نصب کرد. جنس درب دوبل از پلاستیک فشرده و مرغوب می باشد که در صورت نیاز قابلیت ارتقاء به مدل درب واشلت را نیز دارد.

 

سیستم WASH DOWN

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم واش دان می باشد ، که باعث می شود آب به صورت آبشاری و با قدرت، کاسه توالت فرنگی را تمیز کرده و تخلیه ای بسیار قوی و کاملا بیصدا را در زمان کم  را داریم.

 WASHDOWN

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت فرنگی دارای ابعادی به طول 84.5، عرض 38 و عمق 70 سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت فرنگی جهت نصب 30.5 سانتیمتر است.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی 4.8 لیتر می باشد. یکی از موارد صرفه جویی در آب نحوه تخلیه آب از فلاش تانک می باشد که دارای دو کلید برای دو حجم مختلف تخلیه آب است ، که اصطلاحا به تخلیه دو زمانه معروف می باشند.

مدلCW811PJ/SW811JP
گروهLe Muse
نوع فرنگیدو تکه
سیستم تخلیهWashdown
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-4/5 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس30/5
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد380x700x845
دانلود فایل PDFCW811PJ.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW811P_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAXCW811PJ_3D.dwg
دانلود فایل 3D DWGCW811PJ.dxf