» محصولات » TOTO » روشویی » نیمه روسنگی » روشویی نیمه روسنگی LW909CKS

روشویی نیمه روسنگی LW909CKS

امتیاز کاربران
روشویی نیمه روسنگی بسیار شیک و خاص مورد پسند همگان قرار گرفته از جنس سرامیکی صیقلی و براق می باشد که همیشه تمیز می باشد
وضعیت:

قیمت:   250 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی LW909CKS

روشویی نیمه روسنگی توتو مدل LW909CKS که در نهایت زیبایی و ظرافت طراحی شده است .یکی از روشویی های پرطرفدار توتو  و همچنین گروه افراساز می باشد، که طراحی زیبا ، موزون و شیک از مشخصه های اصلی این روشویی می باشد .

ظاهر شیک و برازنده و اندازه متناسب به همراه شیب مناسب دیواره ها، ساختار یکدست و نداشتن گوشه و نیزجنس سرامیک و لعاب با کیفیت، نظافت این کاسه روشویی را بسیار راحت و آسان کرده است ، به همین علت این روشویی یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در اماکن مختلف از جمله سرویس های شخصی با طراحی مینیمال و همچنین سرویس های فضاهای عمومی مانند مال ها و مراکز تجاری، هتلها، فرودگاهها و غیره می باشد.

این روشویی با ظاهر بیضی شکل ، لبه های نازک به همراه برش خاص درون کاسه و همچنین لعابی درخشان جلوه ای بی نظیر در سرویس شما به ارمغان خواهد آورد. ضمن اینکه دارای عمق مناسب می باشد و از طراوش آب به اطراف جلوگیری به عمل می آورد.

یکی دیگر از مزیتهای این روشویی علاوه بر سایز کوچک آن که مناسب سرویس های بهداشتی کوچک می باشد.  قرار گرفتن شیرآلات پایه کوتاه در روی روشویی می باشد که باعث شده فضای بسیار خاصی را تجربه کنیم.

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود و رنگ سفید و درخشان آن هرچه بیشتر خود را نمایان ساخته که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نمی باشد.

 سایز روشویی

 این روشویی دارای ابعادی به  عرض 45.5  و طول 65 سانتیمتر میباشد.

کدLW909
گروه
جنسسرامیک
سایز650x455
لعاب نانوندارد
دانلود فایل PDF LW909CKS.pdf
دانلود فایل 2D DWGLW909CKS_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAXLW909CKS.dxf