» محصولات » TOTO » روشویی » نیمه روسنگی » روشویی نیمه روسنگیLW3717HB

روشویی نیمه روسنگیLW3717HB

امتیاز کاربران
این روشویی دارای سرریز آب از عقب با درپوش کروم می باشد . این روشویی که از سری NEOREST می باشد ، دارای توالت زمینی ، وال هنگ و وان مرتبط نیز می باشد . از مزیت های این روشویی دارا بودن لایه ی نانو است که به تمیز ماندن بیشتر روشویی کمک می کند و طراحی این روشویی بسیار مدرن و شیک است.
وضعیت:

قیمت:   880 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی LE3717HB 

این مدل روشویی نیمه روسنگی از مجموعهNEOREST توتو میباشد که برنده جایزه ویژه طراحی RED DOT DESIGN AWARD 2019 شده است. مجموعه نئورست بالاترین رتبه بندی در بین مجموعه های توتو و افراساز را داراست.

لبه های نازک و انحنای نرم دیواره های این روشویی باعث هرچه شکیل تر به نظر رسیدن آن شده و ضمنا باعث هدایت راحت قطرات آب به پایین میشود، در نتیجه جای لک روی سطح آن باقی نمیماند. سوراخ سرریز آب آن در قسمت عقب با یک پلاک فلزی زیبا با علامت نئورست پوشانده شده ونیز درپوش قسمت خروجی آب جلوه ای خاص بدان بخشیده است.

یکی دیگر از زیبایهای این روشویی استفاده از شیرآلات پایه بلند و یا توکار می باشد. همه این اوامر باعث میشود یک سرویس بهداشتی بی نظیر و بسیار لوکس را تجربه کنید.

تکنولوژی نانو یا سیفوتکت 

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد، که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود. همین امر باعث شده تا رنگ پوشش سیفون تکت یا نانو سطح سرامیکی این روشویی این امکان را بوجود آورده تا رنگ سفید و درخشان آن هرچه بیشتر خود را نمایان ساخته ،که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نباشد.

سایز روشویی

این روشویی دارای طول 74.6، عرض 44.8 و ارتفاع 17.8 سانتیمتر می باشد. 

کدLW3717
گروهNEOREST
جنسسرامیک
سایز 448x178x746`
لعاب نانودارد
دانلود فایل PDF LW3717HY.pdf
دانلود فایل 2D DWGlw3717hy_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX