» محصولات » TOTO » روشویی » روسنگی » روشویی روسنگی LW895J

روشویی روسنگی LW895J

امتیاز کاربران
روشویی روسنگی دایره ای شکل بسیار شکیل و زیبا با طراحی خاص خود مورد پسند عموم قرار گرفته
وضعیت:

قیمت:   220 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی LW895J

یکی دیگر از روشویی های  زیبا از سری OMNI مدل LW895J می باشد . یک روشویی پرطرفدار از مجموعه توتو و همچنین گروه افراساز می باشد، که طراحی زیبا ، موزون و شیک به شکل هندسی مدور با ابعادی مناسب و انحنای نرم و ملایم از جنس سرامیک است. که ظاهری شکیل دارد. با ست کردن دیگر محصولات این گروه همچون توالت فرنگی ، والهنگ و شیرآلات به نهایت خاص بودن یک سرویس بهداشتی پی خواهید برد.

ظاهر شیک و برازنده و اندازه متناسب به همراه شیب مناسب دیواره ها، ساختار یکدست و نداشتن گوشه و نیزجنس سرامیک و لعاب با کیفیت، نظافت این کاسه روشویی را بسیار راحت و آسان کرده است ، به همین علت این روشویی یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در اماکن مختلف از جمله سرویس های شخصی با طراحی مینیمال و همچنین سرویس های فضاهای عمومی مانند مال ها و مراکز تجاری، هتلها، فرودگاهها و غیره می باشد.

 سوراخ سرریز این روشویی در قسمت عقب قرار دارد که  دارای یک حلقه تزئینی فلزی با ظاهری جذاب میباشد که از سرازیر شدن آب هنگام بسته بودن مجرای خروجی جلوگیری میکند. یکی دیگر از مزیتهای این روشویی انتخاب آزاد در مدل شیرآلات متناسب با این روشویی می باشد که قابل  ست کردن با شیرآلات از سری نیمه پایه بلند، پایه بلند و یا توکار دیواری میباشد.

 سایز روشویی

ابعاد این کاسه روشویی به قطر 43 و عمق 13 سانتیمتراست.

 

کدLW895
گروهOMNI
جنسسرامیک
سایزقطر 430 ارتفاع 130
لعاب نانوندارد
دانلود فایل PDF LW895JW.pdf
دانلود فایل 2D DWGLW895JW_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX