» محصولات » TOTO » روشویی » نیمه روسنگی » روشویی نیمه روسنگی LW971

روشویی نیمه روسنگی LW971

امتیاز کاربران
روشویی نیمه روسنگی با طراحی زیبا یکی از پرفروشترین روشویی ها است از مواد درجه یک استفاده شده و همیشه تمیز و براق می ماند با سه سوراخ که در روی روشویی بابت نصب شیرآلات اعمال شده و طراحی کاسه به صورتی است که اب را به راحتی هدایت کرده و باعث میشه شما یک فضایی لوکس و لاکچری داشته باشید
وضعیت:

قیمت:   720 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی LW971

یکی دیگر از روشویی های خاص توتو مدل LW971 از سری باشکوه GUINEVER می باشد . این مدل روشویی که در مجموعه افراساز مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است  به روشویهای نیمه روسنگی توتو معروف می باشد.

در این مدل روشویی تنها یک لبه پهن و ابزار خورده با ارتفاع کم و طولی کشیده در روی کابینت قابل مشاهده است  و شیب ملایم با زاویه مناسبی که به عمق کاسه روشویی رفته ، از طراوش آب به اطراف جلوگیری می کند . این روشویی با طراحی خاص و بسیار جذابش در بین علاقه مندان به طراحی کلاسیک بسیار مورد توجه قرار گرفته است . 

بهترین گزینه انتخابی برای این مدل روشویی نسبت به طراحی که در قالب این روشویی انجام شده است، شیرآلات پایه کوتاه می باشد ، که باعث شده فضای سرویس بهداشتی بسیار مدرن و کلاسیکی را تجربه کنیم.

(روشویی نیمه روسنگی به روشویی گفته می شود که تنها لبه کاسه در روی کابینت روشویی قرار می گیرد و عمق اصلی روشویی در دل کابینت جای می گیرد به همین علت برش بیشتری در صفحه کابینت روشویی لازم می باشد.)

تکنولوژی نانو 

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد ، که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود . سطح پوششی نانو روشویی این امکان را بوجود آورده تا رنگ سفید و درخشان آن هرچه بیشتر خود را نمایان ساخته، که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نباشد.

 سایز روشویی

 این روشویی دارای ابعادی به  طول 71.5، عرض 50   و عمق 17.6 سانتیمتر میباشد.

کدLW971
گروهGUINEVERE
جنسسرامیک
سایز715x500x176
لعاب نانودارد
دانلود فایل PDF
دانلود فایل 2D DWGLW971cad.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX