» محصولات » TOTO » روشویی » روسنگی » روشویی روسنگی L5716E

روشویی روسنگی L5716E

امتیاز کاربران
دارای خطوط منحنی زیبا و طراحی با لبه نازک و دیواره های عمیق بدون اینکه آب تراوش به بیرون کنه با CEFIONTECT و سطحی خیلی صاف و بدون شکاف که به هیچ وجه برای تمیز کردن احتیاج به آب زیاد و مواد شستشو نمی باشد .
وضعیت:

قیمت:   300 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی L5716E

یکی از روشویی های پرطرفدار توتو و همچنین گروه افراساز مدل L5716E می باشد که طراحی زیبا ، موزون و شیک از مشخصه های اصلی این سری از محصولات CONTEMPORARY می باشد .

ظاهر شیک و برازنده و اندازه متناسب به همراه شیب مناسب دیواره ها، ساختار یکدست و نداشتن گوشه و نیزجنس سرامیک و لعاب با کیفیت، نظافت این کاسه روشویی را بسیار راحت و آسان کرده است ، به همین علت این روشویی یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در اماکن مختلف از جمله سرویس های شخصی با طراحی مینیمال و همچنین سرویس های فضاهای عمومی مانند مال ها و مراکز تجاری، هتلها، فرودگاهها و غیره می باشد.

برای این مدل کاسه روشویی میتوان از شیرهای پایه بلند روکار و یا شیر روشویی دیواری استفاده نمود. ضمنا حجم آبی  که این روشویی در بر می گیرد حدود 1.5 لیتر می باشد.

تکنولوژی نانو  

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود همین امر باعث شده تا رنگ پوشش یا نانو سطح سرامیکی این روشویی رنگ سفید و درخشان خود را  هرچه بیشتر نمایان ساخته که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نباشد.

سایز روشویی

این روشویی دارای ابعادی به طول 60 و عرض 38 و عمق 7 سانتیمتر میباشد.

کدL5716E
گروه
جنسسرامیک
سایز600x380x70
لعاب نانو
دانلود فایل PDF 20190131_8658.pdf
دانلود فایل 2D DWG
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX