» محصولات » TOTO » فضاهای عمومی » چینی آلات » CW708

CW708

امتیاز کاربران
توالت فرنگی وال هنگ مخصوص افراد کم توان می باشد که بنا به نوع ساختار توالت که دارای کاسه ای بزرگتر می باشد و امکاناتی منحصر بفرد دارد که امکان استفاده را برای کم توانهای حرکتی بسیار راحتتر و در دسترس تر می کند.
وضعیت:

قیمت:   526 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت وال هنگCW708 توتو 

توالت وال هنگ CW708توتو یکی از  کاربردی ترین وال هنگهای قابل استفاده برای افراد کم توان حرکتی می باشد. وال هنگ cw708 دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد . این توالت فرنگی دارای کاسه عریض تر است که استفاده را برای کاربرانی که مشکل حرکتی دارند بسیار راحت تر کرده است .این توالت فرنگی وال هنگ بسیار کاربردی برای فضاهای عمومی و رستورانها و هتلها و .. می باشد .مکانیزم تخلیه این توالت به صورت سیفون جت انجام می شود  که در هنگام تخلیه تمامی فضولات را با خود به فاضلاب انتقال می دهد و باعث تمیزی بیشتری می گردد. ضمنا دارای درب آرام بند می باشد که به راحتی و بدون کمترین صدایی درب توالت بسته می شود.

سیستم واشن دان WASH DOWN

در تخلیه آبشاری (WASH DOWN) که سیستم تخلیه غالب و معمول اکثر توالت های فرنگی  موجود در بازارمحسوب میشود. در لبه های کاسه سوراخ های متعددی تعبیه شده است، که با انجام عمل فلاش تانک آب  با فشار و سرعت به سمت پایین جریان پیدا میکند. مانند اینکه یک ظرف بزرگ پر از آب را به یکباره درون کاسه توالت فرنگی  سرازیر کنیم.

WASHDOWN

لعاب نانو توالت

سطح کاسه توالت سطحی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود.لعاب نانو موجود تمیزی راحت تر و نچسپیدن آب و فضولات به سطح لعاب می شود و حرکت آب را روان تر در نتتیجه سرعت حرکت آب بر روی لعاب بیشتر بوده و تخلیه بهتری خواهد داشت.از مزایای لعاب نانو بر روی لعاب توالت پایداری رنگ سفید به مرور زمان هست و با گذشت زمان رنگ سفید خود را همانند روز اول نگه می دارد..

سایز توالت و مشخصات فنی

سایز این وال هنگ  620x38.5x400 و آکس توالت آن 15.5 سانتیمتر از روی دیوار می باشد.

نام کالاWALL HUNG TOILET
مدلCW708EH
جنسچینی
سایز365x687x445
دانلود فایل PDFCW708EH.pdf
دانلود فایل 2D DWG CW708EH_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWGCW708EH.dwg
دانلود فایل 3D MAXCW708EH.dxf