» محصولات » TOTO » فضاهای عمومی » چینی آلات » SK300#NW1

SK300#NW1

امتیاز کاربران
کابینت های روشویی مخصوص کودکان یکی از بهترین گزینه برای کودکان دلبندمان می باشد که با ارتفاعی مناسب کاربری آسان و راحت برای کودکان دارد و از ابتدا یاد میگرند که به بهداشت فردی خود اهمیت دهند
وضعیت:

قیمت:   1596 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی کابینتی کودکان SK300#NW1

سرویسهای بهداشتی در هر خانه یکی از فضاهای مهم و اصلی محسوب می شود . در خانه ای که در آن کودک است باید توجه خاصی به سرویسهای بهداشتی آن گردد و به تناسب کودکان توالتهای فرنگی و روشویی های متناسب آنها با ارتفاعی پایین تر و قابل دسترسی تر قرار می گیرد.

یکی از مسائلی که در سرویسهای کودکان باید در نظر گرفته شود ایمنی محیط می باشد . پس اگر دارای فرزند می باشید برای اینکه از ابتدا به آنها آموزش دهید به نظافت شخصی خود اهمیت دهند و به تنهایی بتوانند از عهده کارهای شخصی خود برآیند بهتر است از سینک و توالتهایی که با ارتفاع مناسب طراحی شده اند استفاده کنید . برای همین امر توتو از سینک های با ارتفاع مناسب برای فرزندان  شما طراحی کرده اند که به صورت کابینتی طراحی شده اند و از همه لحاظ ایمنی و بهداشت برای آنها رعایت شده است .

معمولا سینک دوقلو کودکان بسیار مناسب مهدهای کودک و کودکستانها و مکانهایی که کودکان در آنجا بیشتر رفت و آمد دارند مناسب می باشد .

ابعاد این کابینت روشویی 45.5x20x120 می باشد.

روشویی

نام کالا
مدلSK300#NW1
جنس
سایز1200x455x500
دانلود فایل PDFSK300.pdf
دانلود فایل 2D DWG
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX