» محصولات » PANELDUS IRAN » پارتیشن لولایی » Studio Series » PIVOT6

PIVOT6

امتیاز کاربران
بهترین گزینه انتخابی برای فضاهای کوچک می باشد که تنها از یک سو شیشه قرار میگیرد که شامل 4 تکه شیشه می باشد که دو تکه آن ثابت و به دیوارهای کناری متصل شده است و دو تکه دیگر آن به عنوان درب به شیشه های دیگر متصل شده و با زاویه 90 درجه رو به بیرون باز می شود.

ارسال به دوستان
0

کابین دوشPIVOT6

در کابین دوشهای خانواده STUDIO معمولا از یراق کمتری استفاده می شود ، که با توجه به تقاضای برخی مشتریان جهت استفاده از نوعی کابین دوش که در آن یراق فلزی کمتر به چشم بیاید و نمای کابین دوش بیشتر شیشه باشد از مجموعه یراق زیبا و کوچک در عین حال با طول عمر بالا استفاده میشود به دلیل نداشتن قاب یا چهارچوب به دور شیشه ها ، اصطلاحا این مجموعه یراق را فریم لس (frameless )نیز نامگذاری کرده اند که از فلز برنج و فولاد آبکاری شده ساخته شده است ،

مجموعه افراساز سعی برآن داشته که جهت همکاری با تیم های معماری و طراحان  برای ست کردن و همخوانی داشتن رنگ یراق آلات با شیرالات سرویس های بهداشتی این مجموعه یراق را در رنگ های کروم، طلایی، رزگلد، کروم مات و طلایی مات فراهم کند.

کابین دوش های استودیو بسیار مشهورمی باشند در بین آرشیتکت های که قصد دارن بیشترین ظاهر شیشه را ببینند و به دور از فریم و یراق زیاد باشند. پارتیشن های فریم لس با ضخامت شیشه سکوریت 8 میل مونتاژ می شود. قابل نصب بر روی هر سطح تراز و مسطح میباشد.

بهترین گزینه انتخابی برای فضاهای کوچک سرویس بهداشتی ، کابین دوش مدل PIVOT6 می باشد ، که تنها از یک سو شیشه قرار میگیرد و  شامل 4 لت شیشه می باشد، که دو لت آن ثابت و به دیوارهای کناری متصل شده است و دو لت دیگر آن به عنوان درب به شیشه های دیگر متصل شده و با زاویه 90 درجه رو به بیرون باز می شود.

 به عبارتی دیگر این کابین از خانواده استدیو برای سرویس هایی قابل اجراست که فضای استحمام بین سه ضلع دیوار محصور شده باشد ، ضلع چهارم را میتوان با نصب شیشه متحرک و بازشو اجرا کنیم .

 

مشخصات فنی:

شیشه:

شیشه سیکوریت

ضخامت 8 و 10 میل

رنگهای مختلف و سندبلاست

یراق :

فولاد و برنج آبکاری شده و روکش پی وی دی

رنگهای کروم ، طلایی ، کروم مات ، طلایی مات ، رزگلد

سطوح پرداخت شده و طراحی زیبا و منحصر به فرد

عمر بالا

مقاومت بالا در برابر رطوبت و مواد شوینده