» محصولات » TOTO » روشویی » زیرسنگی » روشویی زیرسنگی LW651JK1

روشویی زیرسنگی LW651JK1

امتیاز کاربران
روشویی زیرسنگی توتو با ظاهر بسیار زیبا و عامه پسند که مورد توجه همگان قرار گرفته با شکل بیضیویش باعث زیبایی فضایی سرویس بهداشتی شما می شود
وضعیت:

قیمت:   235 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی مدل LW651JK1

یکی از خاص ترین و جذاب ترین روشویی های زیر سنگی توتو در مجموعه افراساز مدل LW651  میباشد.  این مدل روشویی زیر سنگی که کاملا در زیر سنگ کانتر یا کابینت روشویی قرار می گیرد دارای شکل بیضی  با عمق مناسب و همچنین طراحی بی نظیر می باشد، که در هنگام شستشو به هیچ عنوان آب به بیرون طراوش نمی کند و به تناسب سایز این روشویی معمولا مناسب همه فضای  می باشد و بسیار مورد استفاده در مال ها ، فرودگاهها و رستورانها .... قرار گرفته است . با این مدل روشویی می توانیم فضایی بسیار آرامش بخش و مدرن را به محیط سرویس بهداشتی خود دهیم .

شیر قابل استفاده برای این مدل از روشویی شیر پایه کوتاه ای است که بر روی صفحه کانتر روشویی نصب می گردد و یا می توانیم از شیرهای توکاری دیواری هم استفاده کنیم . ضمنا سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف می باشد که مانع جذب هرگونه میکروب و کثیفی می شود . همین امر باعث شده تا رنگ سفید و درخشان آن هرچه بیشتر خود را نمایان ساخته ،که این درخشندگی در گذر زمان ثابت می ماند.

 سایز روشویی

 این روشویی دارای ابعادی به طول 57، عرض 42.3 سانتیمتر میباشد.

کدlw651
گروه
جنسسرامیک
سایز570x423
لعاب نانوندارد
دانلود فایل PDF LW651.pdf
دانلود فایل 2D DWG
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX