» محصولات » TOTO » روشویی » زیرسنگی » روشویی زیرسنگی LW540ET1

روشویی زیرسنگی LW540ET1

امتیاز کاربران
روشویی زیرسنگی توتو که با اندازه بسیار مناسبش قابل نصب در هر فضایی و هر کانتری می باشد و با ظاهر مربع مستطتیل و داخل کاسه دایره ای روشویی بسیار شیکی را برای ما به ارمغان آورده که عموم مردم خواستار این مدل روشویی شدند
وضعیت:

قیمت:   280 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی LW540ET1

یکی از خاص ترین و جذاب ترین روشویی های زیر سنگی توتو مدل LW540  میباشد. این مدل روشویی زیرسنگی یکی از پرطرفدارترینها در مجموعه افراساز می باشد . این مدل روشویی با طراحی بی نظیرش ، آن را به یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در سرویس بهداشتی مدرن تبدیل کرده است . سوراخ سرریز آب آن که در قسمت جلو قرار گرفته باعث میشود در صورت بسته شدن مسیر خروج، آب به بیرون از کاسه روشویی سرازیر نشود. شکل مربع مستطیل آن با بهره گیری از ابعاد مناسب و بزرگ نقطه قوت این روشویی است .

یکی دیگر از جذابیتهای این روشویی که باعث شده جزء روشوییهای برتر قرار گیرد . طراحی خاص قالب این روشویی می باشد که از شیرآلات پایه کوتاه و یا دیواری بسیار خاص می توانیم استفاده کنیم. ضمنا سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف می باشد که مانع جذب هرگونه میکروب و کثیفی می شود . همین امر باعث شده تا رنگ سفید و درخشان آن هرچه بیشتر خود را نمایان ساخته ،که این درخشندگی در گذر زمان ثابت می ماند.

 سایز روشویی

 این روشویی دارای ابعادی به طول 59 و عرض41.5 سانتیمتر میباشد.

کدLW540
گروه
جنسسرامیک
سایز590x415
لعاب نانوندارد
دانلود فایل PDF LW540J.pdf
دانلود فایل 2D DWGLW540J_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAXLW540J.dxf