» محصولات » TOTO » روشویی » Luminist » روشویی روسنگی لومینست توتوMR720/NEOREST

روشویی روسنگی لومینست توتوMR720/NEOREST

امتیاز کاربران
روشویی با طرح منحصر بفرد که جایزه Red dot را نیز از آن خود کرده است ، جنس این محصول 4y bind epoxy است که خط و خش بردار نیست. این روشویی دارای چراغ Led است که با گرم و سرد شدن آب تغییر رنگ می دهد . آبی برای آب سرد ، قرمز برای آب گرم و بنفش برای آب ولرم.
وضعیت:

قیمت:   9400 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی مدل MR720

یکی از خاص ترین و مدرنترین روشویی های توتو مدل MR720 میباشد.  این مدل روشویی  دارای شکل مستطیل با عمق مناسب و همچنین طراحی بی نظیر می باشد، به تناسب سایز، این روشویی معمولا مناسب فضای به نسبت کوچک می باشد و بسیار مورد استفاده در سرویس بهداشتیهای لاگچری و شیک می باشد . جنس این روشویی از رزین اپوکسی هیبریدی نیمه شفاف تشکیل شده است . جنس این روشویی کاملا در مقابل ضربه ، خط و خش مقاوم می باشد .

این روشویی به گونه ای طراحی شده است که دارای LEDحرارتی می باشد و درجه گرما آب هرچه بیشتر شود رنگ کاسه روشویی از آبی به قرمز و بنفش تغییر پیدا می کند .

در این روشویی سوراخ سرریزآب موجود نیست و تمامی اتصالات نصب شده در کاسه روشویی همگی از جنس کروم می باشد.

شیر قابل استفاده برای این مدل از روشویی شیر پایه متوسط ای است که بر روی صفحه کانتر روشویی نصب می گردد. ضمنا سطح کاسه این روشویی کاملا صاف می باشد که مانع جذب هرگونه میکروب و کثیفی می شود . همین امر باعث شده تا رنگ سفید و درخشان آن هرچه بیشتر خود را نمایان ساخته ،که این درخشندگی در گذر زمان ثابت می ماند.

 سایز روشویی

 این روشویی دارای ابعادی به طول 75، عرض 45 و عمق کاسه 5 سانتیمتر میباشد.

گروهNEOREST
جنسرزین اپوکسی هیبرید
سایز750X450X50
لعاب نانوندارد
دانلود فایل PDF MR720ECR1.pdf
دانلود فایل 2D DWGMR720ECR1.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAXMR720ECR1.dxf