» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » SUN&MOON » ست 2x4تکه مشکی SUN&MOON

ست 2x4تکه مشکی SUN&MOON

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
لوازم سرویس بهداشتی نوآورانه و خلاقانه spirella نه تنها به راحتی و رفاه مردم کمک می کند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که سرویس بهداشتی خود را به گونه ای شخصی و فردی - دقیقاً مانند هر اتاق دیگر در خانه - با رنگ ، طرح و مواد کاملا متناسب با سلیقه آنها با مهارت چشمگیری طراحی کرد.ست کامل سرویس بهداشتی شامل جامسواکی ، جاصابونی مایع و جامد و برس توالت می باشد این ست در عین حال که کامل می باشد ولی برخلاف ستهای دیگر در دو تکه زیباطراحی شده است و همین امر باعث شده بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .
وضعیت:

قیمت:   63600000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

ست 4 تکه sun & moon

اکسسوری سرویس بهداشتی حمام و توالت SUN & MOON که به سبک مینیمال طراحی شده است . با استفاده از این ست سرویس بهداشتی که به صورت خورشید و ماه می باشد بیشترین استفاده را از فضای کوچک سرویس بهداشتی خود می توانید داشته باشد . در این ست سرویس بهداشتی انتخاب رنگ، بیشتر به سبک کلاسیک و سادگی  فضای سرویس شما بستگی دارد.

در این ست سرویس بهداشتی که ترکیب بسیار مناسبی از برس توالت و سطل زباله به همراه جای صابون مایع و جا مسواکی می باشد و در رنگ مشکی طراحی شده و مناسب فضای  سرویس بهداشتی کوچک می باشد که قابل ست کردن با هر نوع دکوراسیونی در محیط سرویس بهداشتی می باشد .

 این ترکیب ها هم از نظر فضای کاربردی و هم از نظر قیمت بسیار مناسبتر از بقیه ستهای سرویس بهداشتی می باشند . ضمن اینکه ست SUN&MOON بسیار خاص و ساده طراحی شده  و مورد استقابل اکثر خریدارها قرار گرفته است .

این ست سرویس بهداشتی شامل :

  • برس توالت شور به همراه سطل زباله
  • جا صابون مایع به همراه جای مسواکی

سایز برس توالت شور و سطل زباله:

این محصول دارای ابعادی به 24x20.5x40 سانتیمتر می باشد .

سایز جا صابونی و جا مسواکی :

این محصول دارای ابعادی به 12x10x17 سانتیمتر می باشد .