» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » SUN&MOON » جامسواکی و صابون مایع مشکی SUN&MOON

جامسواکی و صابون مایع مشکی SUN&MOON

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
یکی از ابزار بسیارمهم که در هر سرویس بهداشتی اعم از خانه و هتلها مورد استفاده می باشد جا مسواکی و جا صابون مایع است که بسیار حائز اهمیت است تلفیق این دو به صورت حلال ماه بسیار زیبا و جذاب می باشد و می توانیم با هرفضای سرویس بهداشتی آن را تطبیق دهیم و محیطی شیک و خاص را ایجاد کنیم .
وضعیت:

قیمت:   24000000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

ست 2 تکه sun & moon

اکسسوری سرویس بهداشتی حمام و توالت SUN & MOON که به سبک مینیمال طراحی شده است . با استفاده از این ست سرویس بهداشتی که به صورت خورشید و ماه می باشد بیشترین استفاده را از فضای کوچک سرویس بهداشتی خود می توانید داشته باشد . در این ست سرویس بهداشتی انتخاب رنگ، بیشتر به سبک کلاسیک و سادگی  فضای سرویس شما بستگی دارد.

در این ست سرویس بهداشتی که ترکیب بسیار مناسبی از برس توالت و سطل زباله به همراه جای صابون مایع و جا مسواکی می باشد و در رنگ مشکی طراحی شده و مناسب فضای  سرویس بهداشتی کوچک می باشد که قابل ست کردن با هر نوع دکوراسیونی در محیط سرویس بهداشتی می باشد .

 این ترکیب ها هم از نظر فضای کاربردی و هم از نظر قیمت بسیار مناسبتر از بقیه ستهای سرویس بهداشتی می باشند . ضمن اینکه ست SUN&MOON بسیار خاص و ساده طراحی شده  و مورد استقابل اکثر خریدارها قرار گرفته است .

 

سایز جا صابونی و جا مسواکی :

این محصول دارای ابعادی به 12x10x17 سانتیمتر می باشد .

نام کالاجا مسواکی و صابون مایع
گروهSUN&MOON
ابعاد12x10x17
جنسپلاستیک ABS
رنگمشکی