» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » SINA » ست سه تایی SINA

ست سه تایی SINA

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
لوازم سرویس بهداشتی نوآورانه و خلاقانه spirella نه تنها به راحتی و رفاه مردم کمک می کند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که سرویس بهداشتی خود را به گونه ای شخصی و فردی - دقیقاً مانند هر اتاق دیگر در خانه - با رنگ ، طرح و مواد کاملا متناسب با سلیقه آنها با مهارت چشمگیری طراحی کرد.ست کامل سرویس بهداشتی شامل جامسواکی ، جاصابونی مایع و برس توالت می باشد که از جنس مرغوب و طرح خاص که قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .
وضعیت:

قیمت:   40800000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

ستهای سرویس بهداشتی SINA

SPIRELLA یک شرکتی است که با بیش از 50 سال سابقه، توانسته با طرحهای نوآورانه و ایده های خلاقانه برای دکوراسیون حمام و سرویسهای بهداشتی پیشتاز شرکتهای طراحی باشد  . ضمن اینکه توجه زیادی به جزئیات و طراحی های زیبا برای ستهای  سرویسهای بهداشتی داشته است .

این مجموعه بی نظیرSINA از مجموعه  spirella علاوه بر راحتی و رعایت بهداشت فردی در منزل  ، حمام و سرویس بهداشتی خود را مدرن و امروزی نگه دارید . مجموعه SINA با بالاترین کیفیت ساخته شده است و برای حمامهای مدرن و امروزی طراحی شده است که بسیار مورد استقبال در کشورهای اروپایی قرار گرفته است .

در ستهای سرویس بهداشتی SPIRELLA از پرکاربردترین وسایل مورد نیاز استفاده می شود که بنا به نیاز هر  سرویس بهداشتی  شخصی قادر خواهند بود ست کامل سرویس بهداشتی شامل جامسواکی ، جاصابونی مایع و برس توالت  را سفارش دهند این ست سرویس بهداشتی  که  قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .

این ست شامل ابزارهای زیر می باشد :

  • جاصابون مایع
  • برس توالت
  • جا مسواکی

 

سایز جا صابون مایع:

جای صابون مایع دارای سایز به طول 17 در قطر7.5 سانتیمتر می باشد 

 

سایز برس توالت:

اندازه برس توالت به همراه دسته آن دارای سایزی به طول 39.7 و قطر 12.4 سانتیمتر می باشد .

جا مسواکی :

جای مسواکی دارای سایزی به ابعادی 7x10x6 سانتیمتر می باشد .