» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » SINA » جا مسواکی SINA

جا مسواکی SINA

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
یکی از ابزار بسیارمهم که در هر سرویس بهداشتی اعم از خانه و هتلها مورد استفاده می باشد جا مسواکی است که بسیار حائز اهمیت است که جا مسواکی مربوطه با فضای سرویس بهداشتی تناسب داشته باشد و سرویس بهداشتی شیکی را داشته باشیم این مدل جا مسواکی از جنس مرغوب و با رنگ بسیارزیبا و طراحی خاص مورد توجه عامه مرد قرار گرفته است ومی توانیم در اکثر سرویسهای بهداشتیها آن را ست کنیم
وضعیت:

قیمت:   6600000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

جا مسواکی SINA

SPIRELLA یک شرکتی است که با بیش از 50 سال سابقه، توانسته با طرحهای نوآورانه و ایده های خلاقانه برای دکوراسیون حمام و سرویسهای بهداشتی پیشتاز شرکتهای طراحی باشد  . ضمن اینکه توجه زیادی به جزئیات و طراحی های زیبا برای ستهای  سرویسهای بهداشتی داشته است .

جامسواکی بی نظیرSINA از مجموعه  spirella علاوه بر راحتی و رعایت بهداشت فردی در منزل  سرویس بهداشتی خود را مدرن و امروزی نگه دارید . مجموعه SINA با بالاترین کیفیت ساخته شده است و برای سرویسهای بهداشتی مدرن و امروزی طراحی شده است که بسیار مورد استقبال در کشورهای اروپایی قرار گرفته است .

در ستهای سرویس بهداشتی SPIRELLA از پرکاربردترین وسایل مورد نیاز استفاده می شود که بنا به نیاز هر  سرویس بهداشتی  شخصی قادر خواهند بود ست کامل سرویس بهداشتی خود را سفارش دهند این ست سرویس بهداشتی  که  قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .

 

جا مسواکی :

جای مسواکی دارای سایزی به ابعادی 7x10x6 سانتیمتر می باشد .

 

نام کالاجا مسواکی
گروهSINA
ابعاد7x10.6
جنسسرامیک
رنگزیتونی