» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » SINA » جا صابون مایع SINA

جا صابون مایع SINA

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
یکی از ابزار بسیارمهم که در هر سرویس بهداشتی اعم از خانه و هتلها مورد استفاده می باشد جا صابون مایع است که بسیار حائز اهمیت است که جا صابون مایع علاوه بر رعایت بهداشت با فضای سرویس بهداشتی تناسب داشته باشد و سرویس بهداشتی شیکی را داشته باشیم این مدل جا صابون مایع از جنس مرغوب و رنگ طوسی ختثی با طراحی که بسیار خاص و جذاب می باشد را می توانیم در اکثر سرویسهای بهداشتیها ست کنیم و فضای خاصی را تجربه کنیم.
وضعیت:

قیمت:   10800000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

جا صابون مایع SINA

SPIRELLA یک شرکتی است که با بیش از 50 سال سابقه، توانسته با طرحهای نوآورانه و ایده های خلاقانه برای دکوراسیون حمام و سرویسهای بهداشتی پیشتاز شرکتهای طراحی باشد  . ضمن اینکه توجه زیادی به جزئیات و طراحی های زیبا برای ستهای  سرویسهای بهداشتی داشته است .

جا صابون مایع بی نظیرSINA از مجموعه  spirella علاوه بر راحتی و رعایت بهداشت فردی در منزل  سرویس بهداشتی خود را مدرن و امروزی نگه دارید . مجموعه SINA با بالاترین کیفیت ساخته شده است و برای سرویسهای بهداشتی مدرن و امروزی طراحی شده است که بسیار مورد استقبال در کشورهای اروپایی قرار گرفته است .

در ستهای سرویس بهداشتی SPIRELLA از پرکاربردترین وسایل مورد نیاز استفاده می شود که بنا به نیاز هر  سرویس بهداشتی  شخصی قادر خواهند بود ست کامل سرویس بهداشتی خود را سفارش دهند این ست سرویس بهداشتی  که  قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .

سایز جا صابون مایع:

جای صابون مایع دارای سایز به طول 17 در قطر7.5 سانتیمتر می باشد 

نام کالاجا صابون مایع
گروهSINA
ابعاد7.5x17
جنسسرامیک
رنگزیتونی