» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » GEMMA » جا صابون مایع رنگ خاکی GEMMA

جا صابون مایع رنگ خاکی GEMMA

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
یکی از ابزار بسیارمهم که در هر سرویس بهداشتی اعم از خانه و هتلها مورد استفاده می باشد جا صابون مایع است که بسیار حائز اهمیت است که جا صابون مایع علاوه بر رعایت بهداشت با فضای سرویس بهداشتی تناسب داشته باشد و سرویس بهداشتی شیکی را داشته باشیم این مدل جا صابون مایع از جنس مرغوب و رنگ خاکی بسیار شیک و خاص و جذاب می باشد و می توانیم در اکثر سرویسهای بهداشتیها آن را ست کنیم
وضعیت:

قیمت:   15600000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

ستهای سرویس بهداشتی GEMMA

SPIRELLA یک شرکتی است که با بیش از 50 سال سابقه، توانسته با طرحهای نوآورانه و ایده های خلاقانه برای دکوراسیون حمام و سرویسهای بهداشتی پیشتاز شرکتهای طراحی باشد  . ضمن اینکه توجه زیادی به جزئیات و طراحی های زیبا برای ستهای  سرویسهای بهداشتی داشته است .

این مجموعه بی نظیر GEMMA از مجموعه  spirella علاوه بر راحتی و رعایت بهداشت فردی در منزل  ، حمام و سرویس بهداشتی خود را مدرن و امروزی نگه دارید . مجموعه GEMMA با بالاترین کیفیت ساخته شده است و برای حمامهای مدرن و امروزی طراحی شده است که بسیار مورد استقبال در کشورهای اروپایی قرار گرفته است .

در ستهای سرویس بهداشتی SPIRELLA از پرکاربردترین وسایل مورد نیاز استفاده می شود که بنا به نیاز هر  سرویس بهداشتی  یکی از لوازم پرکاربرد جاصابونی مایع  می باشد. ضمنا این جای صابون مایع به رنگ خاکی قابل ست کردن در هر سرویس بهداشتی  می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .

 

سایز جا صابون مایع:

جای صابون مایع دارای سایز به طول 17.5 در قطر8.7 سانتیمتر می باشد 

نام کالاجاصابون مایع
گروهGEMMA
ابعاد8.7x17.5
جنسسرامیک
رنگخاکی